اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره تاکید کرد

هیئات از علامت‌ها در دستجات عزاداری استفاده نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره گفت: هیئت‌های مذهبی باید در مراسم‌های عزاداری نسبت به استفاده از علامت‌های دور از شأن اهل‌بیت (ع) خودداری کنند.

هیئات از علامت‌ها در دستجات عزاداری استفاده نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌‌پور صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال صدا و سیما در شهرستان خرم‌دره اظهار داشت: راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال صدا و سیما از نیازهای اساسی شهرستان خرم‌دره بود.

وی افزود: چرا که به دلیل ممنوع بودن استفاده از ماهواره باید جایگزین مناسبی برای پُر کردن اوقات فراغت شهروندان داشته باشیم.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به فرارسیدن ماه محرم خاطرنشان کرد: با وجود برگزاری مراسم‌های عزاداری از سوی مردم ولایت‌مدار شهرستان، مسئولان نیز باید در کنار ایشان بوده تا شاهد رونق هر چه بیشتر مراسم‌های سوگواری امام حسین(ع) در سطح شهرستان باشیم.

وی به برگزاری جلسه‌ با هیئت‌های مذهبی شهرستان خرم‌دره اشاره و اضافه کرد: در این جلسه توصیه‌های لازم در زمینه برنامه‌های ماه محرم به هیئت‌های مذهبی شهرستان ارائه شد.

نوری‌پور افزود: هیئت‌های مذهبی باید در مراسم‌های عزاداری نسبت به استفاده از علامت‌های دور از شأن اهل‌بیت(ع) خودداری کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان امنیتی شهرستان خرم‌دره نیز باید در زمینه ایجاد امنیت کامل مراسم‌های عزاداری در سطح مساجد و هیئت‌های مذهبی شهر و روستا اقدام لازم را صورت دهند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در ادامه با اشاره به وضعیت بازار در این شهرستان گفت: در حال حاضر وضعیت بازار شهرستان نسبت به ماه‌ گذشته از وضعیت مطلوب و آرامی برخوردار است.

وی افزود: وضعیت بازار به گونه‌ای است که در حال قرار گرفتن در مسیر آرامش مستمر و وضعیت مطلوب محسوب می‌شود.

نوری‌پور با اشاره به تصمیم‌های گرفته شده در جلسه تنظیم بازار شهرستان خرم‌دره برای بهبود وضعیت بازار تصریح کرد: طی 20 روز گذشته کشفیاتی نیز در سطح شهرستان داشته‌ایم.

وی به ایجاد نمایشگاه دائمی در خرم‌دره اشاره و عنوان داشت: در زمینه مکان این نمایشگاه تصمیمی اتخاذ شده است و مسئولان امر باید نسبت به تحقق تقسیم وظیفه‌های صورت گرفته اقدام لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/73001/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول