اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

مجالس عزاداری‌ باید موجب بیداری مردم شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: عزاداری‌هایی در ماه محرم برپا کنیم که موجب بیداری، حرکت و تقویت روحیه مردم شود، همان عزاداری‌هایی که رژیم طاغوت را سرنگون کرد.

مجالس عزاداری‌ باید موجب بیداری مردم شود

حجت‌الاسلام حسن منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک با تسلیت ماه محرم به عزاداران حسینی خواستار برگزاری عزاداری‌های باشکوه و پر محتوا شد و گفت: عزاداری‌هایی را برپا کنیم که موجب بیداری، حرکت و تقویت روحیه مردم شود، همان عزاداری‌هایی که رژیم طاغوت را سرنگون کرد.

امام جمعه شهربابک مهمترین هدف قیام امام حسین (ع) را امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: قرآن کریم و روایات معصوم (ع) مهمترین هدف نظام اسلامی را امر به معروف و نهی از منکر می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: انجام این وظیفه الهی پایه‌های دین را مستحکم و جامعه را به سمت و سوی خوبی‌ها سوق داده و منشأ بسیاری از خیرات و برکات و کم شدن گناهان شده و سعادت دنیا و آخرت را برای مردم تامین می‌کند.

منتظری با اشاره به هفته بسیج به بیان اهداف این نهاد مقدس مردمی پرداخت و گفت: بسیج یک جریان انقلابی، مردمی و تاثیرگذار است که هدف اصلی آن پشتیبانی از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و شعارهای انقلاب اسلامی در سایه اوامر مقام معظم رهبری است.

وی بسیج را یک سرمایه عظیم اجتماعی دانست و عنوان کرد: این نهاد با بیش از 33 سال تجربه نقش مؤثر خود را در همه عرصه‌های انقلاب و به ویژه جنگ تحمیلی، پیشرفت کشور و تحقق عدالت ایفا کرده است.

امام جمعه شهربابک رزمایش مدافعان آسمان ولایت را مقتدرانه دانست و ابراز داشت: پیام این رزمایش پیام صلح و دوستی برای دنیا و کشورهای دوست و همسایه است، اما اگر کسی قصد تجاوز به ایران اسلامی را داشته باشد، سیاست جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به هر تهاجم و تجاوزی پاسخی دندان‌شکن و پشیمان کننده است.

امام جمعه شهربابک با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه تصریح کرد: این روزها کشورهایی که بعد از بیداری اسلامی از سلطه مزدوران و دیکتاتورها نجات پیدا کردند در معرض امتحان بزرگی هستند، لذا واکنش به این تجاوزات باید با جدیت و قاطعیت صورت پذیرد.

انتهای پیام/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول