اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس تأکید کرد

لزوم شناخت ابعاد قیام امام حسین (ع) در عزاداری‌ها

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرعباس گفت: در مجالس عزاداری امام حسین (ع) باید به تمام ابعاد قیام آن حضرت و یارانش پرداخته شود.

لزوم شناخت ابعاد قیام امام حسین (ع) در عزاداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، اظهار داشت: در مجالس عزاداری امام حسین (ع) باید به تمام ابعاد قیام آن حضرت و یارانش پرداخته شود.

وی افزود: هر مجلسی که بتواند به تمام ابعاد قیام آن حضرت اشاره کند می‌تواند چراغ هدایت را در دل جوانان روشن و موفق عمل نماید.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مداحان باید در زمینه تشریح واقعه کربلا نهایت دقت را  داشته باشند چراکه در این زمینه مسئولیت سنگینی بر عهده آنهاست و نباید اجازه دهند تا تحریفات وارد مجالس سرور و سالار شهیدان شود.

نعیم‌آبادی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف امام حسین (ع) احیا امر و به معروف و نهی از منکر بود، اضافه کرد: جوانان اگر می‌خواهند در زندگی‌شان موفق باشند باید راه امام حسین (ع) را ادامه دهند و اجازه ندهند که دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با بیان اینکه عشق و علاقه جوانان این مرز و بوم به امام حسین (ع) بی حد و حصر است، بیان داشت: این علاقه جوانان چشم دشمنان را کور کرده است و آنها سعی دارند با تحریفات و تهاجمات فرهنگی خود جوانان ما را از اعتقادات دینی و مذهبی خود دور سازند اما دشمنان بدانند که هرگز به هدف خود نخواهند رسید چراکه عشق به اهل بیت همانند خون در رگ‌های تمام مسلمانان جهان جریان دارد.

انتهای پیام/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول