اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد گیلان خبر داد

صدور 43 هزار دفترچه بیمه ایرانیان مددجویان کمیته امداد گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد گیلان از صدور 43 هزار دفترچه بیمه ایرانیان برای مددجویان این نهاد خبر داد.

صدور 43 هزار دفترچه بیمه ایرانیان مددجویان کمیته امداد گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، حسین علی‌محمدی در جمع مسئولان و مردم این شهرستان با بیان اینکه کمیته امداد با تلاش مستمر امدادگران به دنبال برطرف کردن مشکلات نیازمندان است، اظهار کرد: این مسئله همت تمام مسئولان را می‌طلبد تا در این راه با همدلی و همراهی با این نهاد خدمتگزار به سرعت به نتیجه دلخواه برسیم.

وی برطرف کردن مشکلات مردم و نظارت بر تلاش مدیر کمیته امداد شهرستان‌های استان را از اهداف حضور در ماسال بیان کرد و گفت: همه باید تلاش کنند تا مشکلات محرومان و مردم  به آگاهی مسئولان استانی کمیته امداد برسد.

این مسئول فضای خدمت‌رسانی به محرومان را معنوی دانست و اذعان کرد: باید تلاش شود تا با استفاده از این فضا به بهترین نحو در راه خدمت‌رسانی به قشر نیازمند جامعه از باقیات و صالحات آن برای جهان آخرت ذخیره کرد و در این راه دعای خیر محرومان مسیر خدمت‌رسانی بیشتر ما را هموارتر می‌کند.

وی درباره بیمه ایرانیان تصریح کرد: سال گذشته 43 هزار مورد بیمه ایرانیان برای مددجویان صادر شده که مبالغ آن از 10 تا 50 درصد توسط کمیته امداد تامین شد.

علی‌محمدی ابراز کرد: برای برطرف کردن بیمه‌های درمانی روستاییان نیز مبلغ 36 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از خدمت‌رسانی به مددجویان در قالب زکات، صدقات و... انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در این راستا نباید کمک‌ها و همدلی‌های مردم و نیکوکاران را نادیده گرفت زیرا آنها همواره در کنار ما بوده و در این راه یاور امداد و محرومان هستند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول