اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کانون پرورش فکری برگزار می‌‌کند

نخستین جشنواره قصه‌گویی مادران در قزوین

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره قصه‌گویی مادران استان قزوین به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره قصه‌گویی مادران در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، این جشنواره در تاریخ ششم آذر ماه سال جاری در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا دوم آذرماه فرصت دارند تا با حضور در مجتمع کانون برای شرکت در این جشنواره نام‌نویسی کنند.

با شرکت در این جشنواره، مادران قصه‌گوی استان قزوین که به شیوه‌ سنتی یا آموزش‌دیده، توانایی روایت قصه دارند، ضمن کسب تجربه و آشنایی با توانمندی‌های سایر مادران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

طیب ملکی‌پور مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان  ضمن دعوت از همه‌ مادران استان قزوین برای شرکت در این جشنواره، قصه را پلی برای انتقال هنجارها، آموزه‌ها، باورهای ملی، مذهبی و ترویج قصه‌گویی را سبب ایجاد انس، رابطه نزدیک‌تر و تقویت عاطفه بین مادران و فرزندان دانست و تأکید کرد: این جشنواره هیچ گونه محدودیت سنی یا تحصیلات ندارد و موضوع قصه‌ها آزاد است.

وی بیان کرد: هدف از اجرای این جشنواره شناسایی و گردآوری قصه‌های بومی و محلی، آشنایی بیشتر خانواده‌ها با نقش تربیتی قصه و قصه‌گویی و شناخت استعدادهای مادران توانمند این استان است.

انتهای پیام/2667/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول