اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران خبر داد

برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: در دهه کرامت مازندران میزبان سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در کانون پرورش فکری مازندران است.

برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در مازندران

قاسم عزیززاده‌گرجی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بابل با بیان اینکه هدف از برگزاری جشنواره رضوی(ع) اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی در کشور و سایر کشورها است، اظهار داشت: تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا (ع) می‌توانند آثار خود را که شامل آداب و رسوم زیارت با نگاه بومی، معرفی شخصیت امام رضا(ع) از تولد تا شهادت، خاطرات نخستین زیارت و سیره عملی امام رضا (ع) و تاثیر آن در رفتار و زنگی مردم است، ارسال کنند.

این مسئول شرکت در جشنواره قصه‌گویی رضوی را برای تمام سنین آزاد دانست و تصریح کرد: قصه‌ها در قالب "سی دی و یا دی وی دی" با کیفیت مطلوب به دبیرخانه جشنواره به صورت پستی و یا به نشانی الکترونیکی info@kpf-mazandaran.ir ارسال شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران ادامه داد: اسامی هیئت داوران پس از تائید حوزه تخصصی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سه نفر برگزیده هر بخش به عنوان میهمان دبیرخانه جشنواره قصه‌گویی امام رضا(ع) پذیرش می‌شوند، متذکر شد: نشست تخصصی و کارگاه‌های آموزشی به عنوان برنامه‌های جنبی با حضور میهمانان و اساتید صاحب‌نظر برگزار می‌شود.

عزیززاده‌گرجی اذعان داشت: در بخش تقدیرشدگان این جشنواره نیز اسامی افراد در ویژه‌نامه و سایت کانون پرورش فکری استان مازندران درج شده و از برگزیده نخست هر یک از گروه‌های سنی برای شرکت در مراسم اختتامیه جشنواره‌های رضوی در شب میلاد امام رضا(ع) در مشهد مقدس دعوت می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول