اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برگزیدگان برتر

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی پایان یافت

خبرگزاری فارس: با معرفی برگزیدگان برتر قصه‌گویان داخلی و خارجی، سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در ساری به کار خود پایان داد.

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، صبح امروز در مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی 9 برگزیده در بخش داخلی و خارجی در سه حوزه سنی کودکان،نوجوانان و بزرگسالان و همچنین برگزیده ویژه و خارجی معرفی شدند.

هیئت داوران قصه‌گویان رضوی نفر برتر بخش کودک را فاطمه رحیمی‌نیا از کرمان، نفر دوم اسرا امیر فخریان از مازندران و نفر سوم را فرگل محمودی راد از خوزستان معرفی کردند.

از سوی هیئت داوران سومین جشنواره قصه‌گویی رضوی، ثنا و مینا قاسمیان از مازندران به عنوان قصه‌گویان ویژه بخش کودک معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم از سوی هیئت داوران برگزیدگان بخش نوجوان به ترتیب اول تا سوم علی عطایی از فارس، فاطمه اسدی از تهران و پریسا هاشمی از گیلان معرفی کردند.

در بخش بزرگسالان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی، اسماعیل عسگری از خراسان رضوی، مهدی محمدیان از تهران و مریم فلاحی نرمی از مازندران اول تا سوم شدند.

* منتخبان بخش بین‌المللی

هیئت داوران برگزیدگان خارجی را در سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی، محمد حمو از اسپانیا، رابرت جسه از آلمان، شازیه حیدر تالپور از پاکستان، سید کمیل اصغر زیدی از هند، جنتی سرجی مارکوس از روسیه، سید علی باقر سید از سوئد، هاودنک محمد فرج فرج از عراق، بانو رضایی از افغانستان و مریم عسگری از افغانستان معرفی کرده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول