اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از پایان سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی

دبیرخانه چهارمین جشنواره قصه‌گویی رضوی در ساری فعال شد

خبرگزاری فارس: پس از پایان سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی، دبیرخانه چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در ساری فعال شد.

دبیرخانه چهارمین جشنواره قصه‌گویی رضوی در ساری فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور برگزیدگان بین‌الملل سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در ساری برگزار شد، اظهار داشت: اقدام قصه‌گویان بخش خارجی جشنواره در موضع‌گیری علیه توهین به ساحت مقدس پیامبر سلام حضرت محمد(ص) که با صدور بیانیه‌ای در روز اختتامیه جشنواره صورت پذیرفت، حرکت بسیار مقدس و ارزشمندی بود که به حق نشان از معرفت و درایت عزیزان خارجی میهمان در جشنواره بوده است.

قاسم عزیززاده‌گرجی از دلدادگی به امام رضا(ع) به عنوان نقطه مشترک همه اعضای حاضر در سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی یاد کرد و ادامه داد: این جشنواره با هدف ترویج معارف و فرهنگ منور رضوی، فاطمی و سیره معصومین(ع) برگزار شده و انتظار می‌رود که اعضای حاضر به عنوان سفیران رضوی در کشورهای خود برای اشاعه این فرهنگ الهی و مقدس که ادامه راه و سنن همه پیامبران الهی است تلاش و کوشش کنند.

دبیر جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در مازندران زیارت جامعه کبیره را به عنوان شعار اصلی جشنواره معرفی کرد و گفت: از خداوند خواستاریم تا توفیق قصه‌گویی سرگذشت اهل بیت(ع) به دیگران را به ما بدهد.

این مسئول با بیان اینکه "با کریمان کارها دشوار نیست" از این مصرع به عنوان یکی دیگر از شعارهای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی یاد کرد و خاطرنشان کرد: با این شعار چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی با تقاضای همکاری هر یک از برگزیدگان بین‌المللی جشنواره سوم آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره‌های رضوی وحدت‌بخش عاشقان امام رضا(ع) در سراسر جهان است، اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی سبب شد تا از حضور ارزشمند 14 کشور آسیایی، اروپایی، آمریکایی و آفریقایی برخوردار باشیم که قصه‌گوی 9 کشور به عنوان برگزیده در این جشنواره حضور یافتند.

عزیززاده‌گرجی متذکر شد: با بهره‌گیری از آثار، شناخت سیره و منش امام رضا(ع) هر یک از برگزیدگان بخش بین‌الملل به عنوان سفیران این جشنواره در کشور خود برای اشاعه این فرهنگ مقدس الهی تلاش کنند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول