اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس قرآنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم:

سومین جشنواره قصه‌گویی قرآنی فرهنگیان در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس قرآنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری سومین جشنواره قصه‌گویی قرآنی فرهنگیان در قم در سال 91 خبر داد.

سومین جشنواره قصه‌گویی قرآنی فرهنگیان در قم برگزار می‌شود

محمدحسن موسوی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی نماز برای فرهنگیان، مدیران و مربیان و معلمان ابتدایی اظهار کرد: از استادان کشوری از جمله حجت‌الاسلام قرائتی برای حضور در این دوره آموزشی دعوت شده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزش‌هایی در زمینه توسعه، تبلیغ و ترویج نماز دریافت می‌کنند.

کارشناس قرآنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به دیگر برنامه‌های قرآنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: آموزش مداحی برای دانش‌آموزان راهنمایی و متوسطه در مسجد جمکران برگزار شد و آنها در زمینه مداحی، نحوه خواندن و روضه‌خوانی آموزش دیدند.

وی عنوان داشت: برگزاری مرحله ناحیه‌ای مسابقه‌ صحیفه سجادیه در بین دانش‌آموزان راهنمایی و متوسطه از دیگر برنامه‌های قرآنی بوده که مرحله استانی آن در سال 91 برگزار می‌شود.

موسوی‌نیا خاطر نشان کرد: تاکنون مرحله ناحیه‌ای مسابقات قرآنی در تمام مدارس استان قم برگزار و کلاس‌های آمادگی برای برگزیدگان مرحله ناحیه‌ای این مسابقات برای حضور در مرحله استانی برگزار شده است.

وی از برگزاری سومین جشنواره قصه‌گویی قرآنی فرهنگیان خبر داد و افزود: فرهنگیان متقاضی تا پایان اسفند فرصت دارند آثار خود را در قالب سی دی به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان شهدا، کوچه بیگدلی، دارالقرآن امیرالمومنین(ع) ارسال کنند.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول