اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی رضوی خبر داد

افزایش قصه‌های خارجی در جشنواره قصه‌گویی رضوی/ مازندران میزبان جشنواره شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی رضوی گفت: بر اساس رایزنی‌های به عمل آمده امسال در سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی با افزایش آثار قصه‌گویان خارجی مواجه هستیم.

افزایش قصه‌های خارجی در جشنواره قصه‌گویی رضوی/ مازندران میزبان جشنواره شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، معصومه عبداللهی صبح امروز در جلسه کمیته بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی رضوی که در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد با بیان اینکه امسال شاهد افزایش آثار قصه‌گویی رضوی در سومین جشنواره بین‌المللی در مازندران هستیم، اظهار داشت: امسال در تلاشیم تا شاهد حضور قصه‌گویان بین المللی از قاره‌های جهان باشیم و هرچه شناسایی ما بیشتر باشد در بخش بین‌الملل موفق‌تر می‌شویم.

وی به انجام 2 هزار کلیک در محیط مجازی برای شناسایی قصه‌گویان بین‌المللی و حضور در سومین جشنواره بین‌المللی در مازندران اشاره کرد و گفت: فراخوان سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی به هفت زبان زنده دنیا از قبیل انگلیسی، آلمانی، روسی، فرانسه، اسپانیایی، ترکی و عربی  ترجمه شده تا شاهد حضور قصه‌گویان بین‌المللی در مازندران باشیم.

مسئول کمیته بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی رضوی با اشاره به اینکه در بخش بین‌الملل کارهای زیادی برای سومین جشنواره قصه‌گویی رضوی انجام شد، اذعان داشت: امسال آثار ارسالی جشنواره قصه‌گویی رضوی به دبیرخانه بیش از سال گذشته خواهد بود.

به گزارش فارس، جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در مازندران برای دومین بار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول