اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی مازندران

کودک خوزستانی در جشنواره قصه‌گویی رضوی خوش درخشید

خبرگزاری فارس: عضو کودک مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی مازندران به عنوان نفر برگزیده معرفی شد.

کودک خوزستانی در جشنواره قصه‌گویی رضوی خوش درخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی کانون خوزستان،  «فرگل محمودی راد» عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز رتبه سوم بخش کودک سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی را از آن خود کرد.

محمودی راد در حال حاضر کلاس چهارم دبستان است و از سال1389 در کانون مرکز شماره یک اهواز عضو شده و زیر نظر مربیان خود، مریم فهیم‌پور و خدیجه مختبا در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون از جمله قصه‌گویی شرکت می‌کند.

بر اساس این گزارش در بخش کودک سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی فاطمه رحیمی از استان کرمان و اسرا امیر فخریان از استان مازندران به ترتیب نفرات اول و دوم شدند.

در بخش نوجوان نیز علی عطایی از استان فارس، فاطمه اسدی از استان تهران و پریسا هاشمی از استان گیلان موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

هیئت داوران در بخش مربیان قصه‌گو نیز اسماعیل عسکری از استان خراسان رضوی، مهدی محمدیان از استان تهران و مریم فلاحی از استان مازندران را به عنوان نفرات اول تا سوم این جشنواره معرفی کرد.

همچنین مریم خلجی از استان چهار محال و بختیاری نیز به عنوان برگزیده بخش قصه‌گویان آزاد جشنواره معرفی شد.

در جشنوارهٔ قصه‌گویی رضوی که امسال سومین دورهٔ آن به صورت بین‌المللی برگزار شد شرکت‌کنندگان روایت‌گر قصه‌هایی از زندگی و سیرهٔ هشتمین امام همام حضرت امام رضا (ع) همچنین قصه‌هایی از زائران و دلباختگان زیارت آن حضرت بودند.

این جشنواره یکی از هشت جشنواره‌ای است که کانون در چارچوب دهمین جشنوارهٔ بین‌المللی امام رضا (ع) و کارگروه کودک و نوجوان برگزار کرد و کانون استان مازندران میزبانی آن را بر عهده داشت. سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی 31 شهریور در ساری به کار خود پایان داد. 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول