اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان خبر داد

برگزاری برنامه بصیرت عاشواریی در 78 بقعه و امامزاده زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری برنامه بصریت عاشورایی در 78 بقعه و امامزاده استان زنجان خبر داد.

برگزاری برنامه بصیرت عاشواریی در 78 بقعه و امامزاده زنجان

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته اداره کل اوقاف برنامه‌های مختلفی را برای اجرا در ماه محرم در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه ماه محرم اداره کل اوقاف برنامه بصیرت عاشورایی است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این برنامه در بقاع شاخص و امامزاده‌های استان اجرا می‌شود.

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهداف اجرای برنامه بصیرت عاشورایی شناساندن جایگاه ولایت فقیه به افراد شرکت کننده در این برنامه‌ها و به ویژه جوانان است، افزود: نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی و تاثیر آن در پیروزی انقلاب اسلامی یکی از اهدافی است که در اجرای این برنامه مورد توجه است.

وی با بیان اینکه برنامه بصیرت عاشواریی در 78 امامزاده استان زنجان به صورت هماهنگ از آغاز ماه محرم برگزار می‌شود، افزود: تعمیق باورهای دینی و تبیین واقعه عاشورا نیز از دیگر اهدافی است که در اجرای برنامه بصیرت عاشورایی مورد توجه مسئولان اجرایی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام خدابنده‌لو با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اداره اوقاف استان زنجان توزیع نذور در بین مردم است، یادآور شد: در حال حاضر برخی از موقوفات وجود دارند که دارای زمان هستند ولی مکان مشخصی ندارند.

وی اذعان کرد: اداره اوقاف استان زنجان اقدام به هزینه‌کردن این موقوفات بدون مکان در ایام ماه محرم می‌کند.

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: نصب پرچم و آماده‌سازی فضای مساجد و بقاع متبرکه در ایام محرم از دیگر اقداماتی است که توسط اداره اوقاف استان زنجان صورت گرفته است.

انتهای پیام/73005/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول