اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا ـ 20

نمایشگاه «بسیج امتداد عاشورا» در شاهرود برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: نمایشگاه «بسیج امتداد عاشورا» به همت بسیج مساجد و محلات شاهرود در هفته بسیج برپا می‌شود.

نمایشگاه «بسیج امتداد عاشورا» در شاهرود برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، فرمانده بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود پیش‌ازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این نمایشگاه گفت: با توجه به تقارن هفته بسیج با دهه اول ماه محرم و با توجه به اینکه شعار امسال بسیج در امتداد عاشوراست، نمایشگاهی تحت این عنوان با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج در شاهرود برگزار می‌شود.

روح‏الله اشرفی با بیان اینکه بسیج امام جواد(ع) شاهرود محوریت برگزاری این نمایشگاه را بر عهده دارد، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده و ابلاغ ستاد هفته بسیج سپاه شاهرود، نمایشگاه بسیج خاتم(ص) نیز در امامزاده محمد(ع) شهر بسطام برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از 30 آبان تا هفتم آذر ماه امسال در صحن امامزاده محمد(ع) بسطام برپا می‌شود و در این نمایشگاه، ارتباط میان فرهنگ عاشورا و بسیج و تأثیر آن بر انقلاب اسلامی به تصویر کشیده خواهد شد.

فرمانده بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود با دعوت از آحاد مردم برای بازدید از این نمایشگاه گفت: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از همه توان خود، نمایشگاه درخور شأن محرم و بسیج را برای استفاده مردم شهیدپرور دایر کنیم و از همه به ویژه مردم شهر بسطام دعوت می‏شود تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

اشرفی همچنین از برگزاری اردوی رزمی- فرهنگی بسیج امام جواد(ع) شاهرود خبر داد و افزود: در این اردوی یک روزه که در منطقه امامزاده ابراهیم(ع) روستای قهج پشت بسطام برگزار شد، بیش از 80 نفر از بسیجیان حضور داشتند و در کلاس‌های تربیتی، بصیرتی و همچنین سلاح‌شناسی شرکت کردند.

وی هدف از برگزاری این اردو را حفظ انسجام نیروها و افزایش روحیه و نشاط عنوان کرد و افزود: این اردو با توجه به اهداف بسیج در جذب جوانان و نوجوانان و تلاش در حفظ آمادگی رزمی برگزار شد و پایگاه‌های دیگر نیز با توجه به زمان‌بندی این اردوها را اجرا می‌کنند.

فرمانده بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: این اردو در قالب آموزش عادی به فعال بسیج در قالب نظام آموزشی صالحین برگزار شد.

انتهای پیام/74005/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول