اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

ثبت‌نام 20 هزار نفر برای اجرای طرح توسعه کشاورزی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در مجموع 20 هزار و 8 نفر در سامانه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان برای اجرای طرح توسعه کشاورزی نام‌نویسی کرده‌اند.

ثبت‌نام 20 هزار نفر برای اجرای طرح توسعه کشاورزی در زنجان

حمیرا قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 11 هزار و 729 نفر از ثبت‌نام کنندگان اجرای طرح توسعه کشاورزی در استان زنجان واجد شرایط هستند. 

وی با اشاره به اینکه 367 نفر از شهرستان ابهر در سامانه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای اجرای طرح توسعه کشاورزی ثبت‌نام کرده‌اند، خاطر نشان کرد: یک هزار و 150 نفر نیز از شهرستان ایجرود و 6 هزار و 864 نفر از شهرستان خدابنده در این سامانه نام‌نویسی کرده‌اند.

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه 3 هزار و 82 نفر از شهرستان زنجان متقاضی اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی شده‌اند، اضافه کرد: بیش از یک هزار نفر در شهرستان ماهنشان در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 18 درصد از ثبت‌نام‌ شدگان در سامانه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی شامل متقاضیان شهرستان ابهر، شش درصد از آنها شامل متقاضیان شهرستان ایجرود و 34 درصد از این ثبت‌نام شدگان نیز شامل متقاضیان شهرستان خدابنده می‌شود، یادآور شد: شهرستان خرم‌دره با 642 نفر حدود سه درصد از متقاضیان طرح‌های توسعه کشاورزی را به خود اختصاص داده است.

قهرمانی با بیان اینکه 3 هزار و 20 نفر در شهرستان طارم در سامانه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: در مجموع 15 درصد از ثبت‌نام شدگان در سامانه به شهرستان طارم اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه 24 درصد از متقاضیان اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی در سامانه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان، شامل تعاونی‌ها می‌شود، ادامه داد: مجموع اعضای تعاونی‌ها در زمینه طرح توسعه کشاورزی 5 هزار و 34 نفر است.

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه 18 نفر از متقاضیان طرح‌های توسعه کشاورزی نیز به صورت شرکت‌های سهامی اقدام کرده‌اند، خاطر نشان کرد: 73 درصد از افراد نیز تقاضای اجرای طرح را به صورت انفرادی دارند.

وی اضافه کرد: 14 هزار و 956 نفر از متقاضیان طرح‌های توسعه خواستار اجرای طرح به صورت انفرادی هستند.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول