اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

توسعه کشاورزی موجب افزایش فرصت‌های شغلی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: توجه به بخش کشاورزی موجب افزایش فرصت‌های شغلی و رونق بیشتر کشاورزی است.

توسعه کشاورزی موجب افزایش فرصت‌های شغلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان حوزه کشاورزی این شهرستان ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط اعضای ستاد توسعه بخش کشاورزی اظهار داشت: مسئولان باید با همت مضاعف در این زمینه تلاش داشته باشند.

وی با بیان اینکه فعالیت اصلی روستائیان در بخش کشاورزی است، گفت: باید توسعه کشاورزی در روستاها در اولویت برنامه‌های مسئولان امر قرار بگیرد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: چرا که توجه به این بخش موجب افزایش فرصت‌های شغلی و رونق بیشتر کشاورزی در شهرستان خرم‌دره است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع افزایش 10 درصدی سرمایه شرکت‌های تعاونی و مغایرت با دستور‌العمل توسعه بخش کشاورزی، بر رفع مشکل افزایش سرمایه شرکت‌های تعاونی تاکید کرد.

نوری‌پور همچنین خواستار تشکیل جلسه‌های آموزشی و توجیهی برای اعضای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان خرم‌دره شد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در ادامه با اشاره به تصویب‌نامه هیئت وزیران در زمینه تشکیل ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: در این طرح روستائیان بیکار فاقد زمین و یا کم زمین ساکن در محل و نیز افراد با تجربه یا دارای مدرک تحصیلی مرتبط با طرح و فاقد شغل در اولویت هستند.

وی افزود: داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای متقاضیان الزامی بوده و متقاضیان نباید مشمول قانون راجع به منع مداخله وزیران و نمایندگان و کارمندان در معامله‌های دولتی و کشوری باشند.

انتهای پیام/73001/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول