اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاد کشاورزی آرادان خبر داد

احداث 3 باب استخر ذخیره آب کشاورزی در آرادان

خبرگزاری فارس: سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان آرادان از احداث سه باب استخر ذخیره آب کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

احداث 3 باب استخر ذخیره آب کشاورزی در آرادان

مراد خادم امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در آرادان اظهار کرد: سه باب استخر ذخیره آب کشاورزی در ماه گذشته در شهرستان آرادان احداث شد.

وی اضافه کرد: برای احداث سه باب استخر ذخیره آب کشاورزی، مرمت و کول‏گذاری یک رشته قنات با حفر کانال و بتن‏ریزی و احداث دو کیلومتر جاده بین مزارع 330 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

وی افزود: تولید 910 تن شیر، 850 تن گوشت قرمز، 390 تن گوشت سفید و 130 تن تخم‏مرغ صنعتی و بومی، 210 مورد تلقیح مصنوعی و رکوردگیری شیر از 420 راس گاو و بازسازی 450 مترمربع جایگاه دام از مهم‏ترین اقدامات جهاد کشاورزی شهرستان آرادان در ماه گذشته بوده است.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان آرادان بازدید از اراضی متقاضیان تغییر کاربری، ارسال یک فقره مدارک برای تفکیک و صدور سند، نظارت بر 510 هکتار از طرح‏های افزایش محصولات زراعی و باغی و توزیع 95 تن بذور اصلاح شده را از دیگر اقدامات این مدیریت در ماه گذشته دانست.

خادم خاطرنشان کرد: همچنین توزیع 80 تن کودهای شیمیایی، بررسی 50 مورد طرح‏های گلخانه‏ای، مبارزه با موش صحرایی در سطح 25 هکتار، ضدعفونی 50 تن بذور گندم و جو و انجام 10 هکتار مبارزه بیویولوژیک از اهم اقدامات  جهاد کشاورزی شهرستان آرادان در ماه گذشته است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول