اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

5 طرح بزرگ در کارگروه کشاورزی شهرکرد تصویب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرکرد از تصویب پنج طرح بزرگ با سرمایه‌گذاری 124 میلیارد و 600 میلیون ریال در کارگروه توسعه ‌کشاورزی این شهر خبر داد.

5 طرح بزرگ در کارگروه کشاورزی شهرکرد تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهرکرد، با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع)، اظهار داشت: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای به نام سال تولید‌ ملی، حمایت از کار و سرمایه ‌ایرانی نامگذاری شده است و با توجه به شرایط حساس کشور، مردم و مسئولان باید از این فرصت ویژه بهره‌ برده و از تسهیلات و امتیاز‌های این کارگروه به خوبی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال و تولید از مهم‌ترین اهداف این کارگروه در بخش کشاورزی می‌باشد.

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: طرح توسعه پرورش مرغ مادر گوشتی به ظرفیت 133 هزار قطعه، احداث کشتارگاه صنعتی دام به ظرفیت 2 هزار و 25 تن و گلخانه رز با ظرفیت 4 هزار مترمربع در فرخشهر در این جلسه به تصویب رسیده و پرونده جهت اخذ تسهیلات لازم به بانک کشاورزی ارسال شد.

کاظمی صنایع بسته‌بندی و ترشیجات و شوریجات با ظرفیت هزار تن در ناحیه صنعتی وردنجان و یک طرح زنبورداری نیز با ظرفیت 700 کلنی را از جمله طرح‌هایی عنوان کرد که در این کارگروه مورد تصویب اعضا قرار گرفته و به بانک عامل معرفی شدند. 

وی افزود: طرح‌های تصویب شده در این کارگروه با سرمایه‌گذاری 124 میلیارد و 600 میلیون ریال می‌باشند که پس از عقد قرارداد زمینه اشتغال 127 نفر در شهرستان فراهم می‌شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد تاکید کرد: متقاضیان طرح‌های توسعه باغات حاشیه زاینده رود که قبلاً به آنها آب تخصیص یافته است، در اسرع وقت نسبت به اجرایی نمودن طرح خود اقدام کنند که در غیر این ‌صورت مجوز تخصیص آب این متقاضیان باطل می‌شود.

انتهای پیام/68001/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول