اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

572 طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان مصوب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان باشت گفت: 572 طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان با برآورد 12 میلیارد و 545 میلیون تومان در این شهرستان به تصویب رسیده است.

572 طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان مصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، علی‌اصغر قلی‌پور عصر امروز در کارگروه کشاورزی شهرستان باشت اظهار کرد: از این تعداد 55 طرح از جمله طرح‌های بالای 30 میلیون تومان و 517 طرح هم طرح‌های زیر 30 میلیون تومان است.

به گفته وی توسعه، اصلاح و نوسازی باغات، طرح تولید گیاهان دارویی، توسعه، نوسازی و احداث طرح‌های گلخانه‌ای، زنبورداری، گاوداری شیری و گوشتی، مرغداری، آبیاری سیستمی و پمپاژ آب از جمله طرح‌های کشاورزی است.

فرماندار باشت یادآور شد: پرداخت تسهیلات به هر طرح به مراتب و به گونه‌ای پرداخت می‌شود که کاملا در خود طرح هزینه شود و هیچگونه انحرافی نداشته باشد.

قلی‌پور گفت: از مجموع طرح‌های مصوب شده در کارگروه یک میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات به طرح‌های بالای 30 میلیون تومان پرداخت شده و یا در مرحله پرداخت است.

فرماندار باشت تصریح کرد: در خصوص طرح‌های زیر 30 میلیون تومان هم تاکنون بیش از یک میلیارد و 800 میلیون تومان پرداخت شده است.

به گفته وی در این شهرستان هیچگونه محدودیتی برای پرداخت تسهیلات کشاورزی که از لحاظ اقتصادی و درآمدزا بودن و برگشت سرمایه دارند، وجود ندارد.

در این نشست تعداد 13 طرح بالای 30 میلیون تومان و زیر 30 میلیون تومان با برآورد 550 میلیون تومان تسهیلات به تصویب رسید.

 انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول