اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نداشتن حتی یک فروند هواپیمای بدون ملخ

فرودگاه یاسوج جوابگوی صادرات محصولات کشاورزی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرودگاه یاسوج جوابگوی صادرات محصولات کشاورزی استان نیست.

فرودگاه یاسوج جوابگوی صادرات محصولات کشاورزی نیست

یعقوب موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به ظرفیت‌های بالای موجود در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: متأسفانه مشکلات زیادی در استان به چشم می‌خورد که یکی از آن‌ها پروازهای هوایی موجود است.

وی از پرواز چند روز اخیر خود با این هواپیما سخن به میان آورد و گفت: هنوز صدای مهیب این هواپیما در گوشم شنیده می‌شود و تأسف می‌خورم از این‌که در مرکز استان حتی یک هواپیمای بدون ملخ وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: در صورتی که هواپیمای مجهز و بدون ملخ با پروازهای بیشتر به استان اختصاص داده شود بر بسیاری از مشکلات از جمله صادرات میوه استان به خارج از کشور غلبه خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با توسعه بخش کشاورزی در این استان گفت: با توجه به همدلی، هم‌تباری و هم‌زبانی خود با مردم این استان چنین مسئولیت سنگینی را با افتخار پذیرفتم.

وی گفت: ظرفیت‌های زیادی در بخش کشاورزی استان مشاهده شده که مکان توسعه بخش کشاورزی در این استان از بسیاری استان‌های دیگر کشور بیشتر ارزیابی شده است.

 متناسب با نیازها عزل و نصب می‌کنیم

این مسئول استانی نیاز به نیروهای متخصص را از ملزومات دانست و بیان کرد: برای انجام سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت جهاد کشاورزی به نیروهای کارآمد و کارکشته نیازمندیم که در صورت نیاز عزل و نصب‌هایی را انجام خواهیم داد.

موسوی در ادامه افزود: ملاک انتخاب مدیران در سازمان بر اساس شایستگی فردی و اصول دینی و اخلاقی بوده که در پیشبرد کار بسیار مؤثر خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به شرایط امروز جامعه و بحران‌های مشاهده شده همه تلاش خواهیم کرد از این تحریم‌ها نهایت استفاده را کرده و با عزمی راسخ آن‌ها را به فرصت‌های بزرگ تبدیل کنیم.

 انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول