اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی مهدیشهر خبر داد

اختصاص 20 میلیارد ریال تسهیلات کم‏بهره به کشاورزی مهدیشهر

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر از اختصاص 20 میلیارد ریال تسهیلات کم‏بهره به کشاورزی مهدیشهر خبر داد و گفت: در یک ماه اخیر، 34 طرح توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان مصوب شده است.

اختصاص 20 میلیارد ریال تسهیلات کم‏بهره به کشاورزی مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر به نقل از جهاد کشاورزی استان سمنان، پرویز میرآخورلو افزود: 20 میلیارد و 277 میلیون ریال تسهیلات کم‏بهره دراز مدت به این طرح‏ها اختصاص خواهد یافت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر ادامه داد: با بهره‏برداری از طرح‏های توسعه کشاورزی در این شهرستان، برای 45 نفر شغل ایجاد می‏شود.

وی بیان کرد: اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 79 هکتار از مزارع و باغ‏های شهرستان مهدیشهر نیز با اعتبار حدود 3 میلیارد و 160 میلیون ریالی اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر از کشت گندم و جو در سطح 500 هکتار از اراضی منطقه و توزیع کودهای شیمیایی برای کشت پاییزه در مهدیشهر خبر داد.

میرآخورلو گفت: معرفی متقاضیان احداث باغ از محل طرح توسعه بخش کشاورزی برای دریافت تسهیلات و معرفی 70 دامدار برای دریافت تسهیلات در مهدیشهر انجام شده است.

وی به تشکیل 90 پرونده برای اخذ زمین مجتمع گاوداران، ارائه تسهیلات به طرح‏های توسعه کشاورزی دامی و بهسازی واحدهای دامی و ارسال 80 مورد پرونده متقاضیان طرح‏های مشاغل خانگی به بانک کشاورزی اشاره کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر از صدور 35 مورد مجوز فعالیت مشاغل خانگی، برگزاری دوره‏های آموزشی ترویجی مدرسه در مزرعه و مشارکتی برای محصول انار در مهدیشهر خبر داد.

میرآخورلو اظهار داشت: مشارکت در برگزاری دومین جشنواره انار درجزین و اجرای برنامه زکات مستحبی انار از دیگر اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر است.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول