اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان تعاون روستایی آذربایجان‌شرقی صورت گرفت

خریداری 1600 تن محصولات کشاورزی مناطق زلزله‌زده ارسباران

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان‌شرقی گفت: یک‌هزار و 620 تن محصول بهره‌برداران مناطق خسارت دیده شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان توسط شبکه تعاونی روستایی استان خریداری شده است.

خریداری 1600 تن محصولات کشاورزی مناطق زلزله‌زده ارسباران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عبدالله محمد‌فام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تداوم تلاش این سازمان در حمایت مستقیم از آسیب‌دیدگان مناطق زلزله‌زده ارسباران اظهار کرد: خرید این محصولات با همکاری شبکه تعاون روستایی استان، توسط ماموران اعزامی این سازمان و با نظارت شورای اسلامی روستاهای آسیب دیده انجام پذیرفته است.

وی با تقدیر از مشارکت و حمایت‌های گسترده مردم در یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان مناطق خسارت دیده از وقوع زمین‌لرزه در استان گفت: در راستای حمایت مستقیم از بهره‌برداران آسیب‌دیده از این حادثه، سازمان تعاون روستایی برای جلوگیری از افزایش خسارت وارده به بهره‌برداران، محصولات مازاد بر نیاز کشاورزان شامل گندم، جو و حبوبات را به قیمت روز از روستاییان مایل به فروش خریداری و وجوه آن را به صورت نقدی پرداخت کرده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان، بیشترین میزان خرید محصولات مازاد بهره‌برداران خسارت دیده را روستاهای کاشان و کرد احمد سفلی از توابع شهرستان اهر و روستای شاملو از توابع شهرستان هریس و همچنین روستای علویق از توابع شهرستان ورزقان ذکر کرد و افزود: با خرید به موقع محصولات مازاد بر نیاز بهره‌برداران، از وارد آمدن خسارت بیشتر به تولیدکنندگان این مناطق جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام/2293/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول