اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

بانک کشاورزی در عمل به تعهدات تسریع نماید

خبرگزاری فارس: فرماندارشهرستان خلخال خواستار تسریع بانک کشاورزی در عقدقرارداد و پرداخت تسهیلات پرونده‌های مصوب کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان خلخال شد.

بانک کشاورزی در عمل به تعهدات تسریع نماید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در بیست و هفتمین جلسه کار گروه توسعه کشاورزی این شهرستان از بانک عامل کشاورزی خواست تا نسبت به سرعت بخشی پرونده‌های مصوب شده و عقد قرارداد شده در بانک و پرداخت سریع تسهیلات آنها اقدام کند.

محمدی با بیان اینکه فصل کاری در شهرستان خلخال در حال اتمام است افزود: بانک های کشاورزی شهرستان با سرعت بخشی به عقد قراردادها و انجام امورات محوله طبق مصوبات کارگروه کشاورزی شهرستان فصل کاری را در نظر داشته باشند

فرماندار خلخال ضمن تقدیر از تلاش های کارگروه کشاورزی و بانک عامل کشاورزی گفت: قطع به یقین همکاری و تعامل بانک عامل با کارگروه توسعه کشاورزی در رشد و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی شهرستان تاثیرگذار خواهد بود.

وی به تاکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب درروز سیزده آبان اشاره کرده و افزود: اگر فرموده رهبر معظم انقلاب در خصوص وحدت نصب العین مسئولان شهرستان و تمام کارگروه‌ها باشد و عملی شود ما نه تنها در حوزه تولیدات و بلکه در بحث کشاورزی نیز با بهره‌گیری از بازوی توانمند کار گروه توسعه کشاوری که متشکل از مدیران مجرب شهرستان در ادارات مختلف است به مقوله توسعه در حوزه کشاورزی نزدیک خواهیم شد.

فرماندار خلخال از متقاضیان طرح‌های کشاورزی ثبت نام شده در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان خلخال نیز خواست تا در مهلت مقرر و تعیین شده از سوی بانک عامل و کارگروه کشاورزی پیگیر امورات خود باشند و در غیر این صورت این کارگروه هیچ تعهدی برای پرداخت تسهیلات به طرح مربوطه یا مراجعه کنندگان نخواهد داشت.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از کار گروه توسعه کشاورزی شهرستان نیز خواست تا در مهلت دو ماهه تعیین شده برای پرونده ها سریعاً پیگیری تصویب و عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات بوده و متقاضیان طرح ها را نیز در جریان امر قرار دهند.

رئیس کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان خلخال اذعان داشت: انتظار می رود بانک‌های عامل با سرعت بخشی به عقد قراردادها و سایر امورات در پرداخت تسهیلات سرعت بخشی را لحاظ کند.

انتهای پیام/‌62008/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول