اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

تمام توطئه‏های دشمن محکوم به شکست است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شاهرود گفت: حضور جوانان در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی و انقلاب همانند زمان جنگ و دهه‌ اول انقلاب پررنگ و فعال بوده و به همین خاطر، تمام توطئه‏های دشمن محکوم به شکست است.

تمام توطئه‏های دشمن محکوم به شکست است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری پیش‌ازظهر امروز در اجتماع بسیجیان در مسجد غربای شاهرود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت دادن به جوانان و نوجوانان و حضور آنها در اجتماع اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان غیور و با همت به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس نیز با حضور همین نسل جوان و آماده برگ زرینی بر تاریخ مبارزات ایران و اسلام افزود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: باید تلاش کرد تا در اجتماع و به ویژه محافل دینی و مذهبی مانند مساجد و تکایا، جوانان با شور و شعور شرکت کنند.

مطهری اضافه کرد: باید جوانان را در راه پیشبرد اهداف نظام و انقلاب به‏ کار گرفت و بدانیم که اگر می‌خواهیم موفق باشیم، باید به نسل جوان اهمیت دهیم.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی در تلاش هستند تا نسل جوان را از انقلاب و اسلام جدا کنند، بیان داشت: دشمنان فهمیده‌اند که انقلاب اسلامی با جوانان مکتبی خود، موفق و پیروز است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: آنها به همین خاطر تلاش می‌کنند تا با جنگ فرهنگی و تهدیدات مختلف این قدرت را تضعیف کنند؛ اما جوانان ایران اسلامی نشان داده‌اند که تمام توطئه دشمنان محکوم به شکست است.

مطهری ضمن برشماری پیشرفت‌های ایران اسلامی در سه دهه انقلاب گفت: جوانان ما با اتکا به خداوند، اخلاص، بصیرت و معرفت توانسته‌اند با دستان خالی کارهای بسیار مهمی را انجام دهند و استکبار را وادار به تحسین کنند و این اقتدار ماست که استکبار و شرق و غرب را عاجز ساخته است.

انتهای پیام/74006/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول