اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

دانشجویان باید از دلایل تحریم‎ها و تهدیدها آگاهی داشته باشند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: دانشجویان باید از دلایل تحریم‎ها و تهدیدهای دشمنان نظام آگاهی داشته باشند.

دانشجویان باید از دلایل تحریم‎ها و تهدیدها آگاهی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در ششمین جلسه کمیسیون دانشجویی استان در سال جاری اظهار داشت: جهت‎گیری دانشجوی ایران اسلامی، باید مبتنی بر استکبارستیزی باشد و محکم‌تر و استوارتر از هر زمانی در این راه گام بردارد.

وی افزود: دانشجویان باید بیش از هر زمانی مراقب باشند تا طعمه بیگانگان نشده و مورد سوءاستفاده دشمنان نظام قرار نگیرند و با آگاهی از دلایل تحریم‎ها و تهدیدهای دشمنان نظام با اقتدار در مقابل زیاده‎خواهان بایستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: این مایه افتخار ملت ماست که دانش‎آموزان و دانشجویان بصیر ایران اسلامی هر ساله در تاریخ سیزدهم آبان مصادف با تسخیر لانه جاسوسی فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‎دهند و غرش‌کنان در این صحنه ضد استکباری حضور می‎یابند.

هوشیاری جوانان موجب ناکامی دشمنان می‌شود 

جانشین رئیس کمیسیون دانشجویی استان گلستان خاطر نشان کرد: مادامی که جوانان و به خصوص قشر دانشجوی ما پایبند به آرمان‎های امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و گوش به فرمان مقام عظمای ولایت باشند، آمریکا در دشمنی خود با نظام جمهوری اسلامی ایران ناکام خواهد بود.

وی تأکید کرد: ما به دانشجویانی نیاز داریم که در شرایط حساس، موقعیت را درک کنند و در مقابل زیاده‎خواهی‎های آمریکا و مستکبران محکم و استوار بایستند که این مهم نیاز به هوشمندی و هوشیاری مستمر و دائمی مسئولان دانشگاه‎ها به خصوص اساتید عزیز دارد.

باید از مناسبت‎ها برای پایداری نظام اسلامی بهره گرفت

جمشیدی اظهار داشت: یکی از کارهای مهمی که باید در این حوزه صورت پذیرد ارج نهادن به مناسبت‎ها با مدیریت صحیح مسئولان دانشگاهی است تا از تاریخ‎هایی نظیر 16 آذر مصادف با روز دانشجو ، 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز و ... به نحو شایسته‎ای در راستای پیوست و پایداری نظام اسلامی بهره بگیریم.

وی بر تقویت طرح آموزش مهارت‎های زندگی در دانشگاه‎ها توسط بهزیستی تأکید کرد و خواستار همکاری تنگاتنگ دانشگاه‎ها با بهزیستی در اجرای این طرح شد.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول