اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهدشت:

بسیجیان امروز آماده مقابله با هر تهدید و تحریم هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهدشت گفت: بسیجیان امروز ایران اسلامی آماده مقابله با هر تهدید و تحریم علیه این نظام هستند.

بسیجیان امروز آماده مقابله با هر تهدید و تحریم هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، غلامرضا حمزه‌پور عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج مظهر قدرت و عظمت نظام، یادگار امام راحل و به معنای همه خوبی‌هاست.

وی با اشاره به این موضوع که اهداف بسیج همواره خدمت به مردم و دفاع از ملت در مقابل دشمنان بوده، اظهار داشت: یکی از افتخارات همه ما این است که بسیجی هستیم.

حمزه‌پور خطاب به مسئولان ادارات شهرستان کوهدشت گفت: همه مدیران ادارات باید سعی خود را در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن هفته بسیج انجام دهند و سبب دلگرمی مردم بسیجی کوهدشت شوند چراکه نظام ما مرهون زحمات بسیجیان عزیز و مخلص است.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو و گرامیداشت آنها در این ایام از جمله هفته کتاب و کتابخوانی، روز بسیج مستضعفین، روز مجلس، روز بسیج ادارات و از همه مهم‌تر محرم تاکید کرد: منشأ نهضت ما نهضت عاشورا است، مسئولان و از همه مهم‌تر آنانی که با جوانان در ارتباط هستند، با توجه به شرایط کنونی که دشمنان اسلام در کمین اسلام هستند، بیشتر از اهداف قیام بزرگ عاشورا صحبت کنند.

حمزه‌پور در ادامه این موضوع  به مسئولان مربوطه اعلام کرد: امسال سعی شود، تمرکز عزاداری‌ها در تکایا و مساجد باشد، نه دسته روی در خیابان صورت گیرد.

فرماندار شهرستان کوهدشت در آستانه شکست حصر سوسنگرد به فرماندهی مقام معظم رهبری دستور تشکیل ستاد برگزاری بزرگداشت شکست حصر سوسنگرد را ابلاغ کرده و از سپاه پاسداران و نیروی انتظامی خواست که این بزرگداشت را با شکوه برگزار کنند و همچنین در این راستا با رسانه‌ها تعامل کامل را داشته باشند که فعالیت‌های این نهادها منعکس شود و نیز به صورت متوالی اخبار این بزرگداشت را منتشر کنند.

وی در همین رابطه به شهرداری کوهدشت گفت: اماکن و بناهای جدید شهر کوهدشت باید بنام شهدای کوهدشتی تباری که در واقع حصر سوسنگرد شهید شده‌اند، نامگذاری شوند.

در ادامه محمد جواد گراوند رئیس اداره تبلیغات اسلامی، طرهانی نماینده بسیج اداری، مرتضی ملکی مدیر جهاد کشاورزی کوهدشت به بیان گزارش کار در ادارات ذکر شده پرداختند.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول