اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران:

اتاق‌های بازرگانی می‌توانند به یاری دولت رونق اقتصادی کشور را رقم زنند

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران گفت: امروز فعالیت اتاق‌های بازرگانی و تشکل‌های بخش خصوصی در حوزه بازرگانی می‌تواند به یاری دولت آمده و رونق اقتصادی کشور را رقم زند.

اتاق‌های بازرگانی می‌توانند به یاری دولت رونق اقتصادی کشور را رقم زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد نهاوندیان بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان اتاق بازرگانی، صنعت و معدن اراک اظهار داشت: توسعه و تقویت زیرساخت‌های اقتصاد و تجارت نقش بسیار مؤثری در توسعه فعالیت‌های اقتصادی دارد که توسعه این زیرساخت‌ها در شرایط کنونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: در شرایط امروز کشور که دشمنان تحریم‌های ظالمانه‌ای را علیه کشور دنبال می‌کنند، پرداختن به توسعه بازرگانی خارجی می‌تواند بخشی از توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند و باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران ادامه داد: اتاق بازرگانی و تشکل‌های بخش خصوصی شاخه‌های اصلی شکل‌گیری و تقویت تجارت و زنجیره‌های توسعه بازرگانی خارجی هستند و تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز این دو بخش ضروری است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اراک نیز گفت: ساختمان جدید اتاق بازرگانی اراک در زمینی به مساحت 6 هزار و 300 متر مربع و در هفت طبقه احداث خواهد شد.

محمدرضا جعفری افزود: برای این ساختمان اتاق‌های اداری، فضاهای نمایشگاهی و میزهای تخصصی تجارت و سالن تجمع 200 نفره در نظر گرفته شده است که ظرف دو سال آینده احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

طی مراسمی با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان بخش صنعت و معدن استان مرکزی عملیات اجرایی ساختمان اتاق بازرگانی، صنعت و معدن اراک آغاز شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول