اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه گرمسار:

بحران اقتصادی غرب ناشی از شکست نظام سرمایه‏داری است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گرمسار بحران اقتصادی غرب را ناشی از شکست نظام سرمایه‏داری حاکم بر جهان دانست.

بحران اقتصادی غرب ناشی از شکست نظام سرمایه‏داری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‏الاسلام ابوذر عامری ظهر امروز در سومین کارگاه آموزشی «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» که با حضور جمعی از صنعتگران گرمساری برگزار شد، گفت: شکست سنگین اقتصادی کشورهای غربی که موج گسترده‏ای از اعتراضات عمومی را در بر داشته، ناشی از دسیسه‏های خود آنان است.

وی ضمن اشاره به اینکه شکست اقتصادی غرب دسیسه خود آنان است، افزود: ریاضت اقتصادی نمی‏تواند به حل مشکلات غرب منجر شود.

استاد حوزه و دانشگاه گرمسار تلاش بی‏دریغ و شبانه‏روزی صنعتگران داخلی را ضامن رشد و بالندگی صنعت کشور دانست و خاطرنشان کرد: با تلاش مضاعف در تولید محصولات با کیفیت بالا و کاهش قیمت تمام شده، می‏توان با حربه محاصره اقتصادی دشمنان و استعمارگران جهانی مقابله کرد.

عامری همچنین ضمن اشاره به رشد علمی کشور و تولید انواع داروها و پیشرفت‏های نظامی، همه را به باور استقلال و خودباوری و مقابله با گزافه‏گویی‏های ابرقدرت‏ها دعوت کرد.

این استاد دانشگاه، صنعتگران را به شناخت نقاط قوت و ضعف، بررسی راه‌حل‏‌های مختلف برای رفع مشکلات و در نهایت پیاده‏سازی بهترین راه‌حل‏‌ها تشویق کرد و اظهار داشت: با روشنگری، تبیین برنامه‏های توسعه و اهتمام جدی صنعت، دولت و مردم، نیل به اهداف توسعه آرزوی محالی نخواهد بود.

وی ابراز داشت: بسیاری از غربی‏ها با استفاده از الفاظ زیبا به دنبال اهداف پلید خود هستند و این در حالی است که حقیقت از چشمان مردمان جهان تا ابد پنهان نمی‏ماند و پس از چندی نمایان شده و حیله‏گری و مکر دولت‏مردان غربی را آشکار خواهد ساخت.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول