اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

فعالیت 1200 مبلغ در زنجان به مناسبت ماه محرم

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از فعالیت یک هزار و 200 مبلغ در زنجان همزمان با ماه‌های محرم و صفر خبر داد.

فعالیت 1200 مبلغ در زنجان به مناسبت ماه محرم

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: محوریت جوانان در هیئت‌های مذهبی و توجه به محتوای برنامه‌های ماه محرم از تاکیدات ستاد شئون استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های ماه محرم در مساجد از ضروریات است، افزود: اجرای سخنرانی و توجه ویژه به نماز به ویژه نماز اول وقت از دیگر تاکیدات در این زمینه محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری نماز ظهر عاشورا در استان زنجان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر انجام شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ماه محرم در سال جاری با 15 رویکرد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مادحین، هیئت‌ها و مبلغین باید به این رویکردها توجه جدی داشته باشند.

حجت‌الاسلام دشتکی از برگزاری همایش علما با حضور یک هزار مبلغ در زنجان خبر داد و گفت: این برنامه با حضور میهمانان ملی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی در برنامه‌های مختلف ماه محرم مورد تاکید قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برنامه‌های سال جاری با محوریت بیانات مقام معظم رهبری در بین مردم خراسان‌شمالی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از فعالیت یک هزار و 200 مبلغ در ماه‌های محرم و  صفر خبر داد و گفت: 800 مداح نیز در استان در طی این دو ماه فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به فعال‌بودن یک هزار و 400 هیئت مذهبی در استان خاطرنشان کرد: فعالیت هئیت‌های مذهبی و مبلغان در قالب کتاب ره توشه توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام دشتکی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های حماسی از تاکیدات ستاد شئون استان است، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی بر ضرورت شناسایی‌ آسیب‌های برنامه‌های ماه محرم تاکید کرد و گفت: نظارت ‌های لازم به برنامه‌های ماه محرم صورت می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ستاد شئون فرهنگی استان زنجان از چند ماه گذشته فعالیت‌های خود را آغاز کرده است، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای برنامه‌های تاثیرگذار در استان در ایام محرم انجام شده است.

انتهای پیام/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول