اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی عنبرآباد خبر داد

اعزام 80 مبلغ به روستاهای عنبرآباد در ماه محرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی عنبرآباد گفت: در ماه محرم سال جاری بیش از 80 مبلغ دینی به شهر و روستاهای شهرستان عنبرآباد اعزام می‌شوند.

اعزام 80 مبلغ به روستاهای عنبرآباد در ماه محرم

حجت‌الاسلام اسلام مهدوی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: در ماه محرم سال جاری بیش از 80 مبلغ دینی به شهر و روستاهای شهرستان عنبرآباد اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن به ماه محرم مؤمنان و محبان اهل بیت (ع) خود را برای سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان آماده می‌کنند که این ابراز محبت و ذکر مصائب آن امام و یاران با وفایش سبب زنده نگهداشتن راه و منش آن امامان بزرگوار است.

مهدوی‌راد با بیان اینکه اهداف امام را باید شناخت و آن اهداف را در مسیر زندگی خود نهادینه کرد، تصریح کرد: در ماه محرم سال جاری بیش از 100 هیئت عزاداری در سطح شهرستان عنبرآباد به عزاداری می‌پردازند و در این راستا تمام هیئت‌های عزاداری ساماندهی شده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی عنبرآباد با اشاره به هماهنگی با دهیاران و شوراها برای استقرار طلابی که به روستاها فرستاده می‌شود، بیان کرد: در ماه محرم سال جاری 70 مربی قرآنی در مناطق مختلف شهرستان برای آموزش و روان‌خوانی قرآن در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.

مهدوی‌راد در پایان گفت: تاکنون 30 خانه قرآنی در سطح شهرستان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول