اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان صدا و سیمای مرکز اصفهان خبر داد

بخش برنامه آینه در دهه محرم از رادیو اصفهان

خبرگزاری فارس: قائم مقام سازمان صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: امسال برای نخستین بار برنامه آینه با محتوای امر به معروف و نهی از منکر در کنار پخش از سیما در رادیو اصفهان هم بخش می‌شود.

بخش برنامه آینه در دهه محرم از رادیو اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان هوشنگ صالحیان ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر که در فرمانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: سازمان صدا و سیمای اصفهان در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر، هرگونه اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی افزود: برای ترویج و احیای امر به معروف و نهی از منکر می‌توان از تبلیغات میدانی و حتی پخش پیام کوتاه از طرف مسئولان اداری به کارمندان دولت استفاده کرد.

قائم مقام سازمان صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به اینکه سازمان صدا و سیمای مرکز اصفهان در طول سال همواره برنامه‌های متنوعی در مورد امر به معروف و نهی از منکر داشته است، گفت: برنامه آینه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر از دو بخش صدا و سیما پخش می‌شود.

وی همچنین از دستور کار ویژه برنامه‌ها در ماه محرم خبر داد و افزود: در ماه محرم نیز توجهات ویژه‌ای برای تولید برنامه‌های مناسبتی ماه محرم در دستور کار قرار گرفته است.

قائم مقام سازمان صدا و سیمای مرکز اصفهان، امروز به مناسبت هفته نخست محرم و برابر شدن آن با هفته امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: بهتر است مداحان و فعالان مذهبی در باب امر به معروف و نهی از منکر در این دهه به ایراد سخنرانی بپردازند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول