اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جیرفت اعلام کرد

آمادگی 200 هیئت مذهبی جیرفت برای عزاداری محرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت گفت: این شهرستان 202 هیئت مذهبی دارد که برای برگزاری آیین سوگواری در ماه محرم هماهنگی‌های لازم با آن‌ها انجام می‌شود.

آمادگی 200 هیئت مذهبی جیرفت برای عزاداری محرم

حجت‌الاسلام فرزاد احمدیوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: اعزام مبلغان به بخش‌های تابعه و روستاهای همجوار در این شهرستان از 24 آذر ماه سال جاری به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

وی افزود: در ماه محرم سال جاری برای 250 نفر مبلغ درخواست داشتیم که اکثر این مبلغان از استان‌های تهران، اصفهان، مشهد مقدس و قم اعزام می‌شوند و با همکاری اداره‌های تبلیغات اسلامی شهرستان‌های جنوبی در صورت نیاز این مناطق در این ایام مبلغ اعزام می‌شود.

احمدیوسفی تصریح کرد: بیست ‌و سومین همایش هیئت‌های مذهبی جنوب استان کرمان نیز 22 آبان ماه سال جاری به مدت یک روز با حضور استاندار کرمان، فرمانده نیروی انتظامی استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان و هیئت‌‌های مذهبی شهرستان‌های جنوب استان کرمان در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نشستی با فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان و نهادهای فرهنگی شهرستان جیرفت نیز برگزار می‌شود، گفت: در شهرستان جیرفت حدود 202 هیئت مذهبی وجود دارد که برای برگزاری آیین سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هماهنگی‌های لازم با آن‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول