اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان خبر داد

تمهیدات ویژه شهرداری زنجان برای دهه اول محرم

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری باید همگام عزاداران حسینی باشد، گفت: تمهیدات ویژه‌ای برای دهه اول محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله(ع) از سوی شهرداری در نظر گرفته‌شده است.

تمهیدات ویژه شهرداری زنجان برای دهه اول محرم

حبیب یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر انجام تمهیدات لازم برای دهه عزاداری حضرت اباعبدالله(ع) اظهار کرد: همه حوزه‌های مختلف در مجموعه شهرداری باید در این زمینه همکاری تنگاتنگی داشته باشند و وظیفه شهرداری ایجاب می‌کند در اینگونه مسائل پیشتاز باشد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه شهرداری زنجان خدمات متنوعی به مردم ارائه می‌دهد، ادامه داد: با تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم خدمات بهتر و بیشتری می‌توان به شهروندان ارائه کرد.

وی همچنین بر حضور منظم پرسنل مناطق و ارائه خدمات بهتر از طریق سازمان‌های مختلف شهرداری همانند سازمان

آتش‌نشانی در مراسمات و دسته‌های عزاداری تاکید کرد.

یگانه در ادامه به آمادگی ستاد برف‌روبی اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیک‌بودن زمان بارش‌ها ستاد برف‌روبی در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه با بسیج همه امکانات، آمادگی 100 درصدی در ستاد برف‌روبی وجود دارد، تاکید کرد: همه امکانات سازمان‌ها در اختیار ستاد برف‌روبی قرار دارد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه جمع‌آوری برف‌ها در کمترین زمان انجام خواهد شد، گفت: امیدوارم بتوانیم با اقدامات به موقع رضایت شهروندان را فراهم سازیم.

وی همچنین به اتمام پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد و افزود: برخی پروژه‌ها در مراحل پایانی قرار دارند که باید تا پایان فصل‌کاری به اتمام رسیده و به فصل آینده کاری موکول نشوند.

وی همچنین با اشاره به جهش عملیات عمرانی و آسفالت‌ریزی در سال‌جاری گفت: تولید و پخش آسفالت در سطح شهر امسال نسبت به سال گذشته بیش از 2.5 برابر رشد داشته است که با برنامه‌‌ریزی‌های صورت‌گرفته این روند رو به رشد در سال بعد نیز تکرار می‌شود.

شهردار زنجان بر انجام کارهای ماندگار در سطح شهر تاکید کرد و ادامه داد: کارها باید طوری انجام شود که تغییرات در سطح شهر ملموس بوده و هر رهگذری این تغییرات را مشاهده کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول