اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه ناحیه ثلاث باباجانی:

رسالت اصلی بسیج برخاسته از محرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج سپاه ناحیه ثلاث باباجانی گفت: مقارن شدن هفته بسیج و محرم فرصتی است برای بیان این مهم که ما هرچه داریم از امام حسین و نهضت عاشورا است.

رسالت اصلی بسیج برخاسته از محرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرامرز باوندپور در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج در ثلاث باباجانی که در سالن جلسات فرماندهی این ناحیه برگزار شد، اظهار کرد: امسال هفته بسیج متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، زیرا این هفته با دهه اول ماه محرم که رسالت اصلی بسیج از آنجا برخاسته است، تقارن دارد.

باوندپور شعار محوری این هفته را «بسیج امتداد عاشورا» و همچنین شعار اصلی این هفته را «هیهات منا الذله»‌، «یالثارت الحسین(ع)»، «لبیک یا حسین(ع)» عنوان کرد و گفت: مقارن شدن هفته بسیج و محرم فرصتی است برای بیان اینکه ما هر چه داریم از امام حسین و عاشوراست.

وی بسیج را امتداد نهضت عاشورا دانست و ادامه داد: اسلام زیر بار ظلم رفتن را قبول ندارد، امام حسین(ع) برای زنده نگهداشتن اسلام نهضت عاشورا را خلق کرد.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه ثلاث باباجانی تصریح کرد: رزمندگان اسلام در دوران جنگ و بعد از جنگ نیز هدف امام حسین(ع) را زنده نگهداشتند و همواره این امام بزرگوار را الگوی خود قرار داده و برای نوشیدن شربت شهادت لحظه‌شماری می‌کردند.

وی افزود: بسیج و بسیجی این افتخار را دارد که پیرو مکتب عاشوراست و بصیرت بسیج هم به‌خاطر این تفکرش است که از مکتب انسان‌ساز و بزرگ امام حسین(ع) نشأت می‌گیرد.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه ثلاث باباجانی گفت: در سطح شهرستان ثلاث باباجانی برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است که از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به گردهمایی بزرگ عاشورائیان در روز عاشورای حسینی اشاره کرد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول