اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهرود:

هفته کتاب بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ مطالعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهرود گفت: هفته کتاب و کتاب‏خوانی بهترین فرصت برای ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه است.

هفته کتاب بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ مطالعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از ستاد هفته کتاب استان سمنان، مهدی بندرآبادی در جلسه انجمن کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود در فرمانداری این شهرستان افزود: با توجه به اعلام مسئولان برای سرانه مطالعه در کشور، این هفته باید نمادی برای عنایت ویژه به کتاب و مطالعه باشد.

وی تصریح کرد: ایجاد و احداث کتابخانه‏های عمومی در شهرک‏‏های اقماری شهر شاهرود با توجه به شرایط مکانی و زمانی، مراتب باید به وسیله مسئولان ذی‏ربط پیگیری شود.

رئیس شورای شهر شاهرود نیز در این جلسه گفت: شورای شهر و شهرداری شاهرود زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع در آبشار شاهرود برای احداث کتابخانه استاندارد اهدا کرده‏اند.

حسن عرب اظهار امیدواری کرد: با تلاش، پیگیری و همیاری مسئولان امر، هر چه زودتر شاهد احداث کتابخانه استاندارد درخور مردم فهیم شاهرود باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز در این جلسه گفت: باید از فرصت هفته کتاب برای ترویج مطالعه مفید بهره برد.

حسن یزدانی افزود: افزایش سطح همکاری دستگاه‏های اجرایی ذی‏ربط نقش مهمی در ارتقای اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود و ارائه خدمات بهتر به مردم دارد.

در شهرستان‏های شاهرود و میامی، 19 باب کتابخانه عمومی، نهادی، مستقل و مشارکتی به بیش از 45 هزار نفر از اعضا و مراجعان خود خدمات ارائه می‏کنند.

انتهای پیام/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول