اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند:

زرند در مسابقات آنلاین کتابخانه حرفه‌ای اول شد

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: شهرستان زرند در مسابقه آنلاین شبکه کتابخانه حرفه‌ای ایران مقام نخست را کسب کرد.

زرند در مسابقات آنلاین کتابخانه حرفه‌ای اول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از فعال انجمن کتابخانه‌های شهرستان زرند اظهار داشت: 25 هزار و 936 نفر از مردم شهرستان زرند در مسابقه آنلاین شبکه کتابخانه حرفه‌ای ایران شرکت کردند و موفق به کسب مقام اول کشور شدند.

وی با تأکید بر گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه ابراز داشت: در این زمینه از ابتدای سال جاری هفت باب کتابخانه خودگردان در روستاهای دور افتاده و 10 باب ایستگاه مطالعه در مراکز عمومی پر رفت و آمد شهرستان زرند راه‌اندازی شده تا همشهریان عزیز بتوانند از کتاب‌های موجود استفاده کنند.

کرمی عنوان کرد: به منظور گرامیداشت هفته کتاب دوشنبه 22 آبان ماه عضوگیری رایگان در تمام کتابخانه‌های عمومی زرند، خانوک، ریحان‌شهر و یزدان‌شهر صورت می‌گیرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرند نیز در این آیین بیان داشت: در حال حاضر شهرستان زرند دارای شش باب کتابخانه عمومی و یک باب کتابخانه عمومی مشارکتی با 69 هزار و 694 نسخه کتاب است.

مهدی قاسمی‌زاده افزود: تعداد مراجعان به کتابخانه‌های زرند در هفت ماهه نخست سال جاری 136 هزار و 267 نفر و میزان کتاب امانت داده شده در این مدت 52 هزار و 235 جلد کتاب بوده و اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی شهرستان 6 هزار و 230 نفر هستند.

به گزارش فارس در این مراسم از اعضای فعال انجمن کتابخانه‌های زرند، ریحان‌شهر، خانوک و یزدان‌شهر با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول