اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه:

کاروان کتاب در بشرویه به راه افتاد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه از به راه افتادن کتابخانه سیار با عنوان «با کاروان کتاب» در این شهرستان خبر داد.

کاروان کتاب در بشرویه به راه افتاد

به گزارش خبرگزاری فاری از بیرجند، محمود کاظم‌زاده ظهر امروز در جمع مدیران اجرایی شهرستان بشرویه اظهار کرد: این کتابخانه سیار با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان بشرویه راه‌اندازی شده و هدف آن خدمت‌رسانی به کودکان مناطق محروم در هفته کتاب است.

وی با بیان اینکه 100 بسته فرهنگی در این کتابخانه سیار تدارک دیده شده است، گفت: در همان ساعت‌های نخست حضور کاروان کتاب در مناطق محروم، کودکان تمامی کتاب‌ها و بسته‌های فرهنگی را برای مطالعه دریافت کردند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه با اشاره به اینکه این کاروان تا پایان هفته کتاب به مناطق محروم شهرستان سفر می‌کند، تصریح کرد: این کاروان فرصت مناسبی را برای معرفی منابع برتر به کودکان مناطق محروم در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی قرار داده است.

کاظم‌زاده یادآور شد: کتابخانه سیار هر روز در یکی از مناطق محروم  بشرویه مستقر می‌شود.

*برپایی نمایشگاه کتاب در بشرویه

وی از برپایی نمایشگاه کتاب در این شهرستان با همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف خبر داد و افزود: هر یک از دستگاه‌های اجرایی شهرستان بشرویه در این نمایشگاه غرفه فرهنگی برپا می‌کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه گفت: در این نمایشگاه 4 تا 5 هزار جلد کتاب برای نمایش و فروش در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

کاظم‌زاده با بیان اینکه این نمایشگاه از 24 آبان‌ماه دایر شده و تا هشتم محرم ادامه دارد، اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت 15 روز در مسجد جامع بشرویه دایر خواهد بود.

وی یادآور شد: غرفه اهدای کتاب برای جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی مردم در این نمایشگاه فعال است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول