اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین

نمایشگاه کتاب در مدارس آبیک افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش آبیک، نمایشگاه کتاب این شهرستان به عنوان نمادین در مدرسه دخترانه راهنمایی زهره بنیانیان آبیک افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب در مدارس آبیک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد نوروزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب در مدرسه دخترانه راهنمایی زهره بنیانیان شهر آبیک اظهار کرد: امروز دانش‌آموزان باید قدر لحظات زندگی خود را بدانند و به مطالعه کتاب روی آورند.

وی افزود: به دانش‌آموزان امروز غبطه می‌خورم چراکه در بهترین شرایط و بهترین امکانات آموزشی در حال تحصیل هستند ولی در زمان تحصیل ما امکانات لازم وجود نداشت و فضای خفقانی در جامعه حاکم بود.

این مسئول ادامه داد: اقتدار، عزت و استقلال امروز کشور را مرهون زحمات امام راحل و خون پاک شهدا می‌دانیم، بنابراین دانش‌آموزان باید از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کرده و مطالعه کتاب را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: برای اینکه انقلاب اسلامی به قله‌های رفیع علمی دست یابد، می‌طلبد که دانش‌آموزان در کنار تحصیل به تذهیب نفسشان بیشتر اهمیت دهند و در یادگیری دانش نیز تلاش وافری داشته باشند.

نوروزی بیان کرد: دانش‌آموزان باید با پیروی از سیره ائمه اطهار (ع) و تبعیت از ولایت فقیه در راستای آبادانی و پیشرفت کشور گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ مطالعه باید از سوی خانواده‌ها و معلمان مدارس در بین دانش‌آموزان نهادینه شود.

این مسئول اذعان کرد: مسئولان باید با فراهم کردن شرایط لازم در جامعه در ترویج کتاب‌خوانی گام‌های مؤثری بردارند که البته نقش مسئولان فرهنگی ضروری و اثرگذارتر است.

اجرای نغمه‌های آسمانی، اجرای سرود همگانی و افتتاح نمایشگاه کتاب از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول