اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با هفته کتاب

کتاب «داستان فناوران» در سمنان منتشر شد

خبرگزاری فارس: کتاب «داستان فناوران» هم‏زمان با هفته کتاب و کتابخوانی در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان منتشر شد.

کتاب «داستان فناوران» در سمنان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، کتاب «داستان فناوران» با تلاش شرکت آفرینش و نشر کتاب سمنگان کومش از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد فناوری، با همکاری مرکز رشد و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و شرکت‏های دانش‏بنیان مستقر این مراکز به چاپ رسید.

مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان در این زمینه گفت: این کتاب 244 صفحه‏ای توسط آرزو ایمانی و برای آشنایی نوجوانان و جوانان علاقه‏مند به علوم و فنون گوناگون خصوصاً علوم نوین تالیف شده است.

محمدصادق ولی‏پور با بیان اینکه کتاب داستان فناوران مروری بر فن‏آوری‏های نو در مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان است، افزود: در این کتاب به چگونگی شکل‏گیری فن‏آوری از خلق ایده تا بهره‏وری اقتصادی از آن و تجاری‏سازی محصول پرداخته شده و به تجربیات ارزشمند درباره شرکت‏های دانش‏بنیان نیز اشاره کرده است.

وی، تشویق نوجوانان و جوانان به عملیاتی کردن ایده‏ها و طرح‏های علمی که در ذهن دارند را از اهداف تحریر این کتاب عنوان کرد.

مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان افزود: نوآوری و اختراع علاوه بر افزایش و رونق تولید ملی در بخش تجارت، در سود و اشتغال جامعه نیز نقش مهمی دارد.

ولی‏پور ادامه داد: آشنایی با تعدادی از فناوران و دانش‏پژوهان مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، نوع ایده، چگونگی دستیابی به آن، عوامل برانگیزاننده، دشواری‏ها و موانع بازدارنده در کار این فناوران و نحوه عبور از این مشکلات از موضوعات این کتاب است.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول