اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیرجان خبر داد

نصب قفسه‌های کتاب در 70 درصد ادارات سیرجان

خبرگزاری فارس: فرماندار سیرجان از نصب قفسه‌های کتاب در بیش از 70 درصد ادارات و نهادهای این شهرستان خبر داد.

نصب قفسه‌های کتاب در 70 درصد ادارات سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمدعلی توحیدی ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان عرصه کتاب بر فرهنگ کتابخوانی تاکید کرد و اظهار داشت: شهردار سیرجان به لحاظ احداث کتابخانه‌ها و توسعه فضای مطالعه به عنوان شهردار نمونه استان کرمان در سال جاری انتخاب شد.

وی از وجود قفسه‌های کتاب در بیش از 70 درصد ادارات و نهادهای سیرجان خبر داد و گفت: کتاب رایگان با هدف ترویج فرهنگ مطالعه به مراکز عمومی سیرجان اهدا شده است.

مسئول امور کتابخانه‌های سیرجان نیز در این مراسم از عضویت 11 هزار نفر از مردم این خطه در کتابخانه‌های عمومی خبر داد و گفت: این میزان نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش دارد.

محمدعلی حافظی اظهار داشت: 3 هزار و 900 متر مربع فضای کتابخانه‌ای این شهرستان در قالب 15 باب کتابخانه و 114 هزار متر مربع نیازمند تجهیزات و امکانات است که باید برای رفع کمبودها اقدام کرد.

وی تصریح کرد: به همت شهرداری سیرجان تاکنون شش واحد کتابخانه در مناطق مختلف شهری ساخته شده و دو باب کتابخانه دیگر نیز در دست احداث است.

به گزارش فارس، طی این مراسم که در تالار مهر شهرداری سیرجان برگزار شد از 25 مؤلف، کتابدار و مسئول کتابخانه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول