اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی ارسک مصوب شد؛

کمک 15 میلیون ریالی بخشداری به کتابخانه ارسک

خبرگزاری فارس: در سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش ارسک بشرویه کمک 15 میلیون ریالی بخشداری و شورای اسلامی شهر ارسک به کتابخانه عمومی امام جعفر صادق(ع) مصوب شد.

کمک 15 میلیون ریالی بخشداری به کتابخانه ارسک
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، بخشدار ارسک صبح امروز در سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش ارسک بشرویه با اشاره به اولویت ساخت کتابخانه در مرکز بخش ارسک اظهار داشت: کتابخانه به عنوان یکی نیاز فرهنگی و عمومی در ارسک در فضایی نامناسب قرار داشت که با انتقال آن به ساختمان جدید کمی از وضعیت نامناسب آن بهبود یافت.
محمد‌رضا وکیل‌‌زاده ادامه داد: اما این مکان نیز فضایی با نوع نیاز کتابخانه نیست و باید به فکر ساخت کتابخانه باشیم.
وی ادامه داد: در این مدت شورای اسلامی شهر کمک قابل توجهی برای سرپا نگه داشتن کتابخانه داشته‌اند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه نیز در این جلسه با اشاره به اختصاص 30 میلیون ریال بودجه در سال جاری به تجهیز کتابخانه‌های شهرستان اظهار داشت: در صورت اختصاص کامل این مبلغ بسیاری از مشکلات و نیازهای موجود تجهیزاتی کتابخانه‌ها حل می‌شود.
محمود کاظم‌زاده ادامه داد: رایزنیها برای ایجاد کتابخانه مشارکتی در روستای رقه بخش ارسک نیز در حال انجام است و با مساعدت بخشداری و شورای اسلامی و اختصاص فضا و نیروی انسانی لازم تجهیزات کتاب مورد ‌نیاز نیز از طرف اداره کل کتابخانه‌های استان اختصاص می‌یابد.
وی با اشاره به نحوه تأمین هزینه‌ مالی کتابخانه‌ها گفت: با توجه به نوپا بودن شهر ارسک و تازه تأسیس بودن شهرداری نیاز است که شورای شهر و بخشداری کمک خود را به کتابخانه ادامه بدهند.
در ادامه این جلسه مصوب شد بخشداری و شورای اسلامی شهر ارسک مبلغ 15 میلیون ریال به حساب کتابخانه امام جعفر صادق(ع) ارسک واریز کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بشرویه نیز در این جلسه از کمک این اداره در قالب یک‌هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های شهرستان خبر داد.
سید روح‌الله فریدونی این تعداد کتاب را در قالب‌های گوناگون رمان، کودک، هنری و دیگر موضوعات لازم در کتابخانه‌ها عنوان کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول