اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های بشرویه:

دیدار کتابداران با رهبر نقطه عطفی در تاریخ کتابخانه‌های کشور بود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه گفت: در تیرماه سال جاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی در حوزه کتابخانه‌های عمومی کشور اتفاق افتاد که دیدار مسئولان با رهبر معظم انقلاب نقطه عطف و لحظه ماندگاری در حوزه کتابخوانی کشور بود.

دیدار کتابداران با رهبر نقطه عطفی در تاریخ کتابخانه‌های کشور بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در شهرستان بشرویه دو کتابخانه عمومی فعال هستند که این کتابخانه‌ها بیش از 2 هزار و 200 نفر عضو فعال دارند.
محمود کاظم‌زاده ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه گسترده و کیفیت خوبی داشته است و در سال گذشته کتابخانه ملاعبدالله بشروی به عنوان برترین کتابخانه استان در حوزه فرهنگی شناخته شده است.
وی یادآور شد: کسب بیش از 25 عنوان برگزیده کتابخوانان حرفه‌ای کشور توسط اعضای این کتابخانه و همچنین برگزاری چندین همایش، تجلیل و تقدیر و بزرگداشت به مناسبت‌های مختلف از جمله فعالیت‌های فرهنگی این اداره در طول سال گذشته بوده‌است.
کاظم‌زاده یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کتابخانه‌ها و کتابداران شهرستان در ماه‌های اخیر را شرکت در برنامه دیدار مسئولان و کتابداران کتابخانه‌های سراسر کشور با مقام معظم رهبری عنوان کرد.
وی ادامه داد: این دیدار یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی در حوزه کتابخانه‌ها بود که نقطه عطفی در تاریخ کتاب و کتابخوانی و کتابخانه‌های عمومی کشور محسوب شد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه در ادامه با اشاره به نوزدهمین هفته کتاب جمهوری اسلامی در دهه پایانی آبان‌ماه سال جاری گفت: هفته کتاب نقطه طلایی برنامه‌های کتاب و کتابخوانی در سطح کتابخانه‌ها است که به همین منظور در کتابخانه‌های سطح شهرستان نیز برنامه‌های مفصلی برگزار می‌شود.
وی برگزاری جشن هفته کتاب را مهم‌ترین برنامه این هفته عنوان کرد و تأکید کرد: در سال جاری جشن هفته کتاب با برنامه‌ریزی که انجام شده است با حضور اکثر اعضای کتابخانه و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود و کار ثبت‌نام از اعضای کتابخانه و توزیع کارت حضور در جشن از ابتدای آبان‌ماه آغاز شده است که تاکنون بیش از 200 نفر کارت شرکت در جشن هفته کتاب را دریافت کرده‌اند.
کاظم‌زاده تجلیل از اعضای کتابخوان، برگزیدگان مسابقات کتابخوانی، کتابدار نمونه، تجلیل از اعضایی که همکاری و ارتباط بیشتری با کتابخانه داشته‌اند و همچنین مسئولان وبلاگ‌های کتابخانه و خانواده‌های عضو کتابخانه، ادارات برگزیده و تجلیل از عضو برگزیده انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان را از جمله برنامه‌های جشن هفته کتاب بشرویه عنوان کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول