اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به همت اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه؛

طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته کتاب برای نخستین بار پایگاه طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان و مردم در محل میدان اصلی شهر بشرویه برگزار شد.

طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه جمعه‌شب در ابتدای این مراسم اظهار داشت: این پایگاه با همراهی هلال احمر شهرستان و به خاطر جمع‌آوری کتاب‌های بدون استفاده مردم برای استفاده در کتابخانه‌های عمومی تدارک دیده شده است.
محمود کاظم‌زاده ادامه داد: در طول سال گذشته بیش از 700 عنوان کتاب به کتابخانه‌های شهرستان از طرف مردم اهدا شده است و با اجرای این طرح پیش‌بینی می‌شود این تعداد به 3 هزار عنوان افزایش پیدا کند.
وی با اشاره به مأموریت و هدف‌گذاری کتابخانه‌ها در حوزه فرهنگی، به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی کتابخانه در سال گذشته اشاره کرد و استقبال خوب اعضا، جایگاه ویژه شهرستان به لحاظ فرهنگی و مقام‌های استانی و کشوری کسب شده را زمینه‌ای برای ادامه برنامه‌ها دانست.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه گفت: فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه گسترده و کیفیت خوبی داشته و در سال گذشته کتابخانه ملا عبدالله بشروی به عنوان برترین کتابخانه استان در حوزه فرهنگی شناخته شده است.
کاظم‌زاده یادآور شد: کسب بیش از 25 عنوان برگزیده کتابخوانان حرفه‌ای کشور توسط اعضای این کتابخانه و همچنین برگزاری چند همایش، تجلیل و تقدیر و بزرگداشت به مناسبت‌های مختلف از جمله فعالیت‌های فرهنگی این اداره در طول سال گذشته بوده ‌است.
امام جمعه بشرویه نیز در این مراسم با تبریک هفته کتاب به فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: این طرح می‌تواند از بسیاری لحاظ حائز اهمیت باشد هم اینکه باعث ایجاد ارتباط بیشتر مردم با کتابخانه‌ها می‌شود و هم استفاده بهینه‌تری برای کتاب‌ها را سبب می‌شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس‌الدین افزود: توسعه فعالیت‌های فرهنگی به هر شکل ممکن باید در برنامه ادارات و نهادها قرار گیرد و تمامی نهادهای فرهنگی باید در راستای تقویت این گونه برنامه‌ها همکاری داشته باشند.
فرماندار بشرویه نیز تعدادی از کتا‌بهای بدون استفاده خود را به کتابخانه عمومی بشرویه اهدا کرد.
غلامرضا پورسلطانی کتاب و کتابخوانی را سبب پویایی و شادابی جامعه دانست.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول