اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی بشرویه خبر داد:

عضویت آزادگان بشرویه در کتابخانه‌های عمومی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه گفت: به مناسبت ایام سالگرد ورود سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی، تمامی آزادگان شهرستان بشرویه به عضویت کتابخانه‌های عمومی شهرستان درآمدند.

عضویت آزادگان بشرویه در کتابخانه‌های عمومی
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمود کاظم‌زاده صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به افتخار شهرستان به حضور 23 آزاده سرافراز دوران جنگ تحمیلی و هماهنگیهایی که با بنیاد شهید شهرستان صورت گرفت برای تمامی آزادگان شهرستان کارت عضویت در کتابخانه صادر شد.
وی ادامه داد: آزادگان گنجینه‌های افتخار و عزت و ایستادگی هستند که باید نسبت به بزرگداشت و استفاده از تجربه‌ها و خاطرات ارزشمند و گران‌بهای آنها و انتقال آن به نسل جوان کشور اقدام شود.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه عضویت آزادگان در کتابخانه را افتخار و منشأ خیر و برکت دانست و یادآور شد: 23‌ آزاده شهرستان بشرویه سند گویا و پویای افتخار و سربلندی شهرستان هستند.
وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های انجام شده در حوزه کتاب و کتابخوانی در شهرستان بشرویه گفت: با توجه به فعالیت‌های فرهنگی که در حوزه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار میشود شهرستان بشرویه در سطح استان سهم عمده‌ای در حضور و کسب عناوین کشوری این برنامه‌ها داشته است.
کاظم‌زاده از کسب بیش از 10 عنوان برگزیده کشور در طول پنج ماه نخست سال جاری توسط اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان در مسابقات کشوری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خبر داد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه یادآور شد: در حال حاضر کتابخانه‌های شهرستان با عضویت نزدیک به 2 هزار نفر در دو کتابخانه ملاعبدالله بشروی و امام جعفر صادق(ع) شهر ارسک به ارائه خدمات فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی مشغول هستند.
وی نیاز بخش ارسک به احداث کتابخانه را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: کتابخانه امام جعفر صادق(ع) ارسک به یاری بخشداری و شورای شهر مشغول فعالیت است که احداث ساختمان جدید کمک و همیاری مردم و خیران شهر را میطلبد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه توجه خیران و مردم نیکاندیش را به حوزه کتاب و کتابخانه‌سازی مورد توجه قرار داد.
کاظم‌زاده ادامه داد: تلاش در راستای ساخت و ساز مراکز فرهنگی مانند کتابخانه در حکومت اسلامی ارزش و بهایی دارد که کمتر از نیات خیر دیگر مانند مدرسه‌سازی و بنای مسجد نیست.
وی با اشاره به دیدار تاریخی کتابداران کشور با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: ارتقای سطح مطالعه در کشور و رونق کتاب و کتابخوانی مفید و انسان‌ساز هدف و آرمانی است که همه آحاد جامعه نسبت به آن مسئولیت دارند و این وظیفه در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز ‌همواره مشهود است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول