اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی بشرویه تأکید کرد:

راه‌اندازی بخش تخصصی دفاع مقدس در کتابخانه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه‌های عمومی بشرویه گفت: راه‌اندازی بخشی مستقل در کتابخانه‌ها با عنوان کتابخانه تخصصی جنگ و دفاع‌ مقدس ضروری است.

راه‌اندازی بخش تخصصی دفاع مقدس در کتابخانه‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمود کاظم‌زاده صبح امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب دفاع و حماسه در کتابخانه ملاعبدا‌لله بشروی اظهار داشت: نمایشگاه کتاب دفاع و حماسه با بیش از 200 عنوان کتاب در موضوعات دفاع‌ مقدس، خاطرات اسرا و آزادگان، وصیت‌نامه شهیدان، زندگینامه سرداران و شهداء انقلاب و جنگ تحمیلی در محل کتابخانه ملاعبدالله بشروی به مدت یک هفته دایر است.
وی از عضویت تمامی آزادگان و جمعی از رزمندگان پرافتخار و ایثارگران و جانبازان شهرستان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بشرویه خبر داد و افزود: دفاع مقدس و خاطرات و تبیین شاخصه‌های جنگ هشت‌ساله تحمیلی علیه نظام جمهوری اسلامی یکی از سرفصل‌های اصلی مجموعه‌سازی کتب و نشریات در مجموعه کتابخانه‌ها است.
کاظم‌زاده ادامه داد: در کتابخانه‌های شهرستان بشرویه نیز در سال گذشته بیش از 150عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس و شهداء و سرداران شهید این ایام به کتابخانه رسیده است که این مجموعه در قالب نمایشگاهی به مناسبت این هفته در معرض دید مراجعان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.
وی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی بخشی مستقل در کتابخانه‌ها با عنوان کتابخانه تخصصی جنگ و دفاع‌مقدس گفت: این کار سبب انگیزه مضاعف و ایجاد نوعی برداشت ارزش‌گرایانه نزد مراجعان به کتابخانه نسبت به موضوع دفاع‌مقدس و وصیت‌نامه شهدا و خاطرات آن دوران می‌شود.
کاظم‌زاده بر استمرار ایجاد آگاهی و ارتباط سازنده نسل‌های جدید انقلاب با شهدا و حماسه‌آفرینان دفاع‌مقدس از طریق کتابخانه‌ها تاکید کرد و گفت: تاکنون کتاب‌های زیادی در حوزه دفاع مقدس توسط نویسندگان بزرگ کشور تدوین شده است که در بخش‌های مختلف داستان، شعر و کتاب‌های تخصصی نظامی بوده است؛‌ این مهم نشان‌دهنده اهمیت و ضرورت تشکیل بخش تخصصی کتاب‌های دفاع مقدس در کتاب‌خانه‌های کشور است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول