اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سلماس در مجلس:

آمریکا دشمنی با ایران را سرمایه کار خود قرار داده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و همدستانش دشمنی با ایران را سرمایه کار خود قرار داده‌اند.

آمریکا دشمنی با ایران را سرمایه کار خود قرار داده است

علی اکبر آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ولی امر مسلمین جهان در سخنان اخیر خود به شرایط جنگ بدر و خیبر اشاره داشتند و موقعیت کنونی کشور را به شرایط بدر و خیبر نسبت داده‌اند.

وی تصریح کرد: در جنگ بدر کفار و مشرکان داخلی سعی در بر هم زدن جامعه داشتند و در خیبر نیز دشمنان از بیرون پیامبر را تهدید می‌کردند.

آقایی با بیان اینکه دشمنان برای مبارزه با نظام در حال سبقت گیری از هم هستند، افزود: با توجه به تمام این مسائل می‌بینیم دشمن در تلاش برای بر هم زدن امنیت و نظم حاکم بر جامعه است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام نمی‌خواهند پیشرفت ایران اسلامی را ببینند، خاطرنشان کرد: قبل از انتخابات آمریکا شاهد بودیم دو نماینده رقیب چگونه برای دشمنی با ایران با هم رقابت می‌کردند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: این دو کاندیدای رقیب می‌خواستند به افکار عمومی بفهمانند که اگر من انتخاب شوم دشمنی با ایران را سرمایه کارم قرار می‌دهم.

آقایی با اشاره به رسالت سنگین مردم و مسئولان نظام در برابر این توطئه‌ها، اظهار داشت: ما در برابر این دشمنی‌ها جز وحدت و تبعیت از ولایت چاره‌ای نداریم.

وی تبعیت از ولایت را تنها راه نجات از این همه دشمنی عنوان کرد و افزود: در سایه ولایت است که می‌توانیم تمام این دشمنی‌ها را خنثی کنیم.

آقایی با بیان اینکه در این میان باید مردم را ارزشمند شمرده و به مردم بها دهیم، تصریح کرد: باید مردم را در بخش تولید بیشتر از گذشته مشارکت داده و عظمت ایران اسلامی را که ویژگی حکومت است، حفظ کنیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول