اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه بیرجند:

مدیریت شهری نباید سیاسی شود

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه بیرجند با اشاره به اینکه باید در مدیریت شهری همه مردم همکاری کنند، گفت: مدیریت شهری بیرجند نباید سیاسی شود.

مدیریت شهری نباید سیاسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه باید توجه ویژه به مدیریت شهری شود، اظهار کرد: نباید به خاطر برخی از مسائل مدیریت شهری را سیاسی کنیم.

وی با تأکید بر تلاش شهرداری‌ها در عمران و آبادانی شهرها و خدمت به مردم تصریح کرد: باید در عمرانی و آبادانی شهر و کشور همه مردم و مسئولان تلاش کنند.

امام‌جمعه بیرجند به گرانی‌ها در جامعه اشاره کرد و افزود: مسئولان در راستای خدمت به مردم و همچنین رفع مشکلات مردم باید بیشتر اهتمام ورزند.

رضایی بیرجندی افزود: مسئولان در راستای رفع گرانی‌های موجود در جامعه همت خود را بیشتر کرده و بر اصلاح قیمت ارز تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در منطقه و جهان به عنوان کشور قدرتمندی مطرح است، اظهار کرد: شکست ابهت غرب و شرق، زمینه شکوفایی هر چه بیشتر اسلام را فراهم کرده است.

امام ‌جمعه بیرجند با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز پرده از تزویر و ظلم جهان‌خواران برداشته است، گفت: ایران اسلامی با قدرتمندی و شجاعت اندیشه ناب اسلامی را حتی تا کاخ سفید پیش برده است.

رضایی بیرجندی با تأکید بر جایگاه ارزشمند شهدا، جانبازان و ایثارگران در سال‌های دفاع مقدس، تصریح کرد: در آن سال‌ها که بسیاری از کشورها دست به دست هم داده بودند تا در جنگی نابرابر انقلاب اسلامی را به زانو درآورند اما فداکاری و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام کرد.

وی تحریم‌های اقتصادی امروز را ادامه همان جنگ تحمیلی دانست و یادآور شد: این تحریم‌ها نیز با همت بلند ملت ایران در هم شکسته می‌شود و راه به جایی نمی‌برد.

امام‌جمعه بیرجند، قدرت ایران اسلامی را بسیار بالا دانست و افزود: موضوعات گرانی و تحریم هرگز ایران را از پیشرفت باز نمی‌دارد.

رضایی بیرجندی به روز شورای عالی انقلاب فرهنگی و بزرگداشت امامزادگان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه هیچ کاری برای امامزادگان انجام نشده اما این امامزادگان به مکانی برای افراد ضعیف و فقیر تبدیل شده است.

وی ادامه داد: باید امامزادگان به عنوان یک مرکز فرهنگی بزرگ در کشور و خراسان جنوبی تبدیل شوند و مباحث علمی، معنوی، فرهنگی و فکری باید در امامزادگان در جریان باشد.

امام‌جمعه بیرجند، روز تهاجم آمریکا به مردم بی‌گناه افغانستان، شکست حصر آبادان در عملیات ثامن‌الائمه، روز جهانگردی، آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را از مناسبت‌های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول