اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت بیرجند:

توهین به پیامبر اکرم(ص) نشانه ضعف غرب در برابر اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: توهین به پیامبر اکرم(ص) نشانه ضعف غرب در برابر اسلام است.

توهین به پیامبر اکرم(ص) نشانه ضعف غرب در برابر اسلام است

مولوی غلام‌حیدر فاروقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به اینکه بزرگترین پیام در توهین به پیامبر اسلام (ص) بیداری اسلامی در برابر استکبار جهانی است، اظهار کرد: استکبار جهانی و دشمنان اسلام همیشه در صدد تضعیف مسلمانان هستند و این توهین‌ها نشانه ضعف آنان در برابر گسترش دین اسلام است.

وی ادامه داد: بیداری اسلامی در سراسر جهان به وجود آمده است و روز به روز استکبار جهانی و در راس آن آمریکا به زباله‌دان تاریخ دفع می‌شوند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند به ساخت و پخش فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: اینگونه توهین‌ها به قرآن و پیامبر اکرم (ص) طی چند سال اخیر از سوی دشمنان اسلام وجود داشته و ادامه دارد و مسلمانان هیچ ترسی از این توهین‌ها ندارند.

فاروقی این اقدامات شیطانی را اجرای نقشه‌هایی از سوی صهیونیست‌ها دانست و افزود: در راس این توطئه‌ها آمریکا و انگلیس هستند و این اقدامات برای تحریک و ایجاد اختلاف بین مسلمانان و اهل کتاب یهود و نصاری است.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام تلاش می‌کنند در کشورهای اسلامی بین گروه‌های مختلف درگیری ایجاد کنند تا به منافع خود در این کشورها دست یابند لذا مسلمانان باید در برابر توطئه‌ها هوشیار باشند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: پاسخ مسلمانان در برابر توهین به پیامبر اکرم (ص) درسی برای آمریکا است که بداند با احساسات مسلمانان نمی‌تواند بازی کند و آنها را به چالش بکشاند.

فاروقی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند مسلمانان خواستند تا نگذارند آتش خشم مسلمانان سرد شود، اشاره کرد و افزود: تجمع‌های بزرگی از سوی مسلمانان در راستای محکومیت این حرکت انجام شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول