اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

ملت ایران هیچگاه دست ذلت به سوی استکبار دراز نمی‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند با اشاره به 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: ملتی که عشق اهل بیت (ع) در جانشان است هیچگاه دست ذلت به سوی استکبار جهانی دراز نمی‌کنند.

ملت ایران هیچگاه دست ذلت به سوی استکبار دراز نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام  علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام نیز از دیگر موفقیت‌های 13 آبان‌ماه است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا همواره در تلاش است تا انقلاب اسلامی ایران را نابود کند، گفت: بدخواهان این انقلاب باید بدانند که هیچ اقدامی نمی‌تواند ملت ایران را از اصول و ارزش‌های اسلامی دور کند.

* مسئولان توجه بیشتری به فرهنگ عمومی داشته باشند

خطیب جمعه بیرجند با اشاره به 14 آبان روز فرهنگ عمومی از مسئولان خواست بیش از پیش به فرهنگ عمومی توجه و برای ارتقای این فرهنگ تلاش کنند.

رضایی بیرجندی عید غدیرخم را مهم‌ترین مناسبت این هفته دانست و گفت: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا از پیروان واقعی راه حضرت علی (ع) باشیم.

وی با بیان اینکه در روز 18 ذی‌الحجة ناله شیطان بلند شد، بیان داشت: این روز روز انسانیت و پیروزی حق بر باطل است.

امام جمعه بیرجند 18 آبان‌ماه را نیز روز ملی کیفیت دانست و تأکید کرد: افزایش کیفیت تولیدات داخلی و تحقق شعار امسال باید در دستور کار همه باشد.

رضایی بیرجندی به حضور باشکوه سادات در نماز جمعه این هفته اشاره کرد و افزود: سادات باید در جامعه الگوی مردم باشند.

وی با توجه به بحث تدبر در قرآن در این هفته به تدبر سوره کافرون پرداخت و گفت: کسی که سوره کافرون را قرائت کند مثل این است که یک چهارم قرآن را قرائت کرده است.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: روزی که خیلی از مردم عذاب می‌بینند کسانی که به سوره کافرون عمل کرده‌اند آن روز از عذاب در امان بوده و عفو می‌شوند.

رضایی بیرجندی الگو گرفتن از حضرت علی (ع) را در زندگی ضروری دانست و یادآور شد: کسی که به این امام همام اقتدا کند در زندگی ضربه نمی‌بیند.

وی از بازسازی واقعه غدیر در روز شنبه در بلوار شهدای ناصری خبر داد و افزود: از تمام کسانی که در این پروژه عظیم همکاری کرده‌اند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول