اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ضرورت پاسخگویی دستگاه‌های فرهنگی به ابتذال اخیر در بیرجند-3

رضایی: مردم از راه‌های قانونی پاسخ متخلفان را می‌دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند با اشاره به جشن اخیر در بیرجند که به ابتذال منجر شد، گفت: مردم با کسانی که به تذکرات توجه نمی‌کنند از راه‌های قانونی رفتار می‌کنند.

رضایی: مردم از راه‌های قانونی پاسخ متخلفان را می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی‌بیرجندی با اشاره به مراسم اخیر سالن شهیدین قاسمی اظهار کرد: مردم با کسانی که به تذکرات توجه نمی‌کنند از راه‌های قانونی رفتار می‌کنند.

وی با تأکید بر برگزاری جشن‌های اسلامی برای مردم و جوانان تصریح کرد: مسئولان باید زمینه‌های مناسب را برای شادی جوانان فراهم کنند تا شاهد چنین مراسماتی که در آن اختلاط دختر و پسر است، نباشیم.

امام جمعه بیرجند علل برگزاری اینگونه مراسمات را عدم نبود برنامه‌های شاد برای جوانان دانست و گفت: ما برای انواع و اقسام مسائل ظاهری برنامه داریم ولی برای شادی جوانانمان که بهترین سرمایه‌های ما هستند کار خوبی صورت نگرفته است و یا اینکه برنامه‌هایی که داریم در شأن آنها نیست.

رضایی‌بیرجندی افزود: اینگونه مسائل باید سبب شود تا مسئولان ما به فکر تدارک برنامه‌های شاد و متنوع برای نسل امروز باشند.

وی سرمایه‌گذاری و ورود به برنامه‌های عزاداری را خوب دانست و یادآور شد: در زمینه برنامه‌های شاد و شادی جوانان سرمایه‌گذاری‌ها اندک است.

امام جمعه بیرجند گفت: مردم ما هشیار و بیدار هستند و با کسانی که به تذکرات توجه نمی‌کنند از راه‌های قانونی رفتار می‌کنند، زیرا مردم ما پشتیبان نظامی هستند که بر خون شهدا استوار است و فرزندان پاک این نظام با خون خود حقیقت اسلام را احیا کردند.

رضایی بیرجندی افزود: ما با شادی مخالف نیستیم، بلکه با شادی‌ای مخالفیم که پشت آن سقوط و انحراف است، ما با ابتذال مخالفیم با اینکه بحث حیوانی پیش بیاید یعنی حدومرزی نباشد.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول