اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

دشمن درصدد از بین بردن اصل اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دشمن در حال حاضر درصدد است تا اصل اسلام را از بین ببرد، گفت: باید با انسجام و وحدت اجازه ندهیم تا دشمن به این نقشه شوم خود برسد.

دشمن درصدد از بین بردن اصل اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان بیرجند اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا از اختلافات بکاهیم و با انس و الفت زمینه نابودی دشمن را فراهم کنیم.

وی به اهانت دشمن به ساحت مقدس پیامبر (ص) اشاره کرد و ادامه داد: در مراسم حج امسال مسلمانان باید با همدلی و برادری، وحدت اسلامی را به نمایش بگذارند.

امام جمعه بیرجند بر قرائت مستمر و عمل به سوره والعادیات تاکید کرد و گفت: هر کس این سوره را مدام تلاوت کرده و به آن عمل کند خداوند وی را با حضرت علی (ع) محشور می‌کند.

رضایی بیرجندی رعایت دستورات خداوند و عمل به آن را امری ضروری دانست و یادآور شد: عظمت و زیبایی زیادی در همه سوره‌های قرآن نهفته است.

وی به مناسبت‌های هفته جاری اشاره کرد و افزود: شهادت سرداران رشید اسلام در حادثه سقوط هواپیمای ارتش و روز آتش‌نشانی و ایمنی از مناسبت‌های هفتم مهرماه جاری است.

امام جمعه بیرجند مهم‌ترین مناسبت این هفته را میلاد با سعادت امام رضا (ع) عنوان کرد و افزود: روز بزرگداشت عارف و شاعر بزرگ مولوی نیز از دیگر مناسبت‌های این هفته است.

رضایی بیرجندی با اشاره به روز همبستگی و همدردی با کودکان فلسطینی تصریح کرد: همه باید نسبت به این کودکان حساسیت داشته باشند.

وی هجرت حضرت امام خمینی (ره) از عراق به پاریس، روز جهانی ناشنوایان، روز دریانوردی و هفته نیروی انتظامی را از دیگر مناسبت‌های این هفته دانست و افزود: یکی از سخت‌ترین کارها را یگان‌های نیروی انتظامی انجام می‌دهند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر دیانت، اقتدار و هوشیاری مردم است، گفت: امنیت امروز ایران مرهون تلاش پرسنل سختکوش نیروی انتظامی است.

رضایی بیرجندی سفر رئیس جمهور به نیویورک را نیز پر خیر و برکت دانست و یادآور شد: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا هیمنه استکبار را درهم بشکنیم.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول